Sain 13.9 SAV:n ja odottelen nyt kuntoutusta Paciuksenkadun yksikköön. Onko kellään mitääs käsitystä jonojen pituudesta? Sain kyllä jo postia sieltä, mutta siinä sanottiin vain, että olen jonossa....
Neuropsykologiseen kuntoutukseen
arpipää
3
129
Vastaukset
- jami1234
jos oikein yrittää pinnistää nåin kolme leikkausta läpikäyneenä,sanoisin että joskus ensi kevään korvilla eli kestää ikuisuuden kun et ole enää hengenvaarassa.
- arpipää
Sillälailla.....töihin tartteis päästä ja saada arvio siitä, olenko edes työkuntoinen. Kiitos vastauksestasi. Oletko itse päässyt kuntoutukseen?
- jami1234
ä1llös välitä .minäkin olin vielä about 10v ja kaksi aivoleikkausta läpikäyneenä duunissa kunnes voimat loppu ja muisti alkoi laahaamaan eli älä tee samaa virhettä kuin minä ja juokse kuin päätön kana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337