Mikä sinua häiritsee

Reetta

Minua häiritsee seinänaapuri l-rouva. Olen asunut tässä huoneistossa n.5v ja koko ajan soi piano.Usein aamulla jo klo8. Jos vielä soitanta olisi jonkin tasoista, mutta Ukko-Nooa
soi aamulla malliin yksi lyö 9 etsii.Olen sitämieltä ettei 60 ikäisenä aloitetut musiikki opinnot hyvin pitkälle etene.Jotenkuten saa selvää mistä laulusta on kysymys.

Ei auta naapureiden vienot huomautukset, pitää vain kateellisten naapureiden syynä. Kerran huomautin kahvipöydässä; koska aiot virityttää epävireisen pianosi; vastaus se soi aidosti.
OLe tässä sitten ystävällinen. Siksipä aion ostaa
uuden huoneiston.

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen jälkeen kun pääsin kaupunkiasunnostani pois.

Kerrostaloasunnossa on siedettävä kaikenlaisia ääniä.
      Naapurien riitelyt eivät ole enää yksityisasia, vaan ehkä joudut tahtomattasi kuuntelemaan välien selvittelyjä.
      Joku naapuri harrastaa äänekkäitä koko yön kestäviä juhlia. Jotkut synttärijuhlat voi ymmärtää, mutta jos sama naapuri täyttää vuosia joka viikonloppu niin se on puuduttavaa.
      Nuoremmat naapurit voivat kuvitella että kaikki samassa rapussa asuvat ovat hard rockin kuuntelijoita, ruuvailevat auliisti stereot täysille niin että porsliinit kaapissa keikkuvat.
      Ja kun uupuneena kaadut sänkyysi, niin seinän takana voi olla naapuri joka KUORSAA niin isosti
      että et varmasti nuku.

On ihanaa asua maalla! Naapureita on lähellä, mutta heidän taloihinsa on matkaa 5 m.
      Ainoa asia mikä viime kuukauden aikana on häirinnyt, on hiirenloukku joka paukahtaa silloin tällöin keittiön alakaapissa.

• ellumari

melkein 20 vuotta ja tässä talossa eivät asukkaat juurikaan vaihdu.
        Sanoin sisareni tyttärelle, että jos hän katsoo hyväksi jäädä vanhaksipiiaksi, niin sitten tämä luukku on jo kolmessa polvessa vanhanpiian koti. Jätän tämän hänelle perinnöksi, niinkuin itse perin tämän tädiltäni.
        Peruin heti puheeni kun tyttö toi hurmaavan poikaystävänsä vierailulle.
        Ei semmoista kaveria saa päästää menemään!
        Minä tein aikoinaan tähän asuntoon remontin ja rakennutin saunan ja tämä on minulle rakas ja tuttu.
        Toisaalta....kyllä sitä saattaisi maallakin viihtyä..

• Tuulikki

Muutimme vajaa vuosi sitten kerrostaloon jonka valitsimme maisemien ja pienuuden vuoksi ja kun kuulimme että siellä asuu rauhallisia vanhempia ihmisiä oletimme kotirauhan säilyvän.

Asunnon osto on arpapeliä,kaikkia naapureita ei voi haastatella eikä kysellä heidän elintapojaan.

Mutta voi! Me jotka olemme jo työmme tehneet ja saisimme nukkua aamulla pitempään,joudumme heräämään joka aamu klo 4.Naapurimme lähtee töihin,menee suihkuun,kolistelee,vetää vessaa lukemattomia kertoja,ja sehän kuuluu muuten täysin hiljaisessa talossa siihen aikaan niin selvästi.
      Väliin kiristelemme hampaitamme ja aiomme mennä sanomaan ihan nätisti mutta tiedämme jo vanhasta kokemuksesta että vihat saat niskoillesi.

Sen jälkeen emme saa nukuttua,hän lähtee 5 jälk ja pamauttaa oven vielä kiinni lähes täysillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe