Nyt on sukaravut alkaneet syömään akvaarion kasveja. Kotiloita en voi syyttää, kun olen saanut ne vähenemään eikä niistä ikinä näin paljon vahinkoa ollut.
Kasvit on Pogostemon helferi ja Limnophila hippuridoides. En ennen huomannut tätä ongelmaa, kun nopeesti kasvavavalla Lmnophilialla oli reilummin levää lehdillä, mutta kun heitin rumimmat ja leväisimmät yksilöt pois, on sukien mielenkiinto siirtynyt itse kasveihin. Kohta ne syö kaiken! :(
Olen ruokkinut niitä nyt enemmän ja tarjoan kuivatettuja lehtiä ja kasviksia välillä. Joudun nyt varmaan vaihtamaan vettä vähän useimmin. En tiedä onko jo liian myöhäistä, mutta toivottavasti auttaa.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Olisiko kellään tarjota lisää vinkkejä, miten saisin turvata kasvistoani? Millaisista kasveista sukat on teillä tykänneet/jättäneet rauhaan?
Sukaravut ja akvaariokasvit
akvaleena
0
1094
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066