Kuka haluaisi nuolla pilluani? Olen 23 vuotias nainen ja asun Vantaalla
Laittakaa sähköpostejanne tähän, jos kiinnostuitte
Panettaa
35
1778
Vastaukset
- +60v
Mä kyl haluaisin,mut oon 60v..
- sepe
Nainen 23v tuun huomenna vantaalle kerro osoite niin tuun ja nuolen pillusi oikein kunnolla n klo 16
- virillimies
samat sant oon 55v.
- syön pillusi=)
vastaa kuvalla,niin otan yhteyttä.asun helsingissä 36v.pitkätukkanen/partanen äijä joka rakastaa posliinipilluja ja perseitä=)
- voeha pillu
burntodust@luukku.com
- isomies1
mä haluan s-posti on hellu12@luukku.com
Moi! Nuolen ja syön pilluasi pitkään! Laita privana viesti tai drilliand6 (at) gmail.com
- nuolu
lähetä pillusta kuva
lonkka@luukku.com lähetä viestiä :)
- syön pillusi
Olitko vastannu?
Saat heti rekassa tänään livontaa jos haluut.
tekis mieli
- peeti
Kuka haluaa suuseksiä.....siis naisista?43v mies...ota yht..
- n55
Mä haluun suuseksiä.Mihin otan yht...
- laivailija
n55 kirjoitti:
ootko oikeesti tosissasi? t:26v poitsu
- Baker1964
n55 kirjoitti:
Mistä päin olet?
Suuseksiä molemmin puolin....peruspeli@hotmail.com
mä haluun!! Laita viestiä missä ja milloin.
Kyllä tule kyläilee turkuun päin viikonlopuksi posliinitappi@suomi24.fi
- Hevosmiesteukka
18v rakastaja täällä ;) kik: hevosmiesteme ja sp: teemu.moller@hotmail.com
Haluatko vielä nähdä tulen huomenna Vantaan jos haluat nähdä ilmoittaa?
Moi.
Ihan lähtökohtaisesti voin sanoa, että nauttisin jos saisin nuolla sun pillua.... mutta voisit toki kertoa enemmänkin ittestäsi...
pekka.th@netti.fi- anaalia vailla
nuolen pilluasi jos saan panna sinua suoleen.
suruton.reissaaja@gmail.com - eliasdnf
henkilo01@gmail.com mä voin auta sinut. Vasta s-postin
- kiimanenpoika98
niko.kahkonen98@hotmail.com
Kyllä onnistuu... laita postia nalyk52@suomi24.fi
- orm
oralm@suomi24.fi
- tapihiki
Olen yli 60v ukkomies, siisti, terve ja 100% luotettava. Asun vantaalla!
tapihiki@yahoo.com - orm
oralm@suomi24.fi
- m-26v
Voisin siinätapauksessa jos otat suihin.
Moi! 27v vantaalais mies olis halukas antamaan sulle kunnon taidokasta kielihoitoo ;) laita mailii halukasmies87@suomi24.fi niin sovitaan tapaaminen nauttimiselle ;)
elin.007@mail.ru
Hei,voimme tavata,olen urhejlunen ja seksimies..
voimme tavata ...asun Helsingissa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789