Olen 12 vuotias tyttö. Käytin kerran kynsilakkaa muutama päivä sitten.. Äiti ragesi. Sanoin että se on oma asiani. Valitti toista.
Olen siis lestadiolaisperheestä, mutta en itse haluaisi uskoa siihen hömpäbpömppään..
Kummin on, onko oma asiani, että mihin uskon vai äitikö määrää? Entä mitä sanon jos se valittaa?
äiti ei anna valita uskontoa
2
101
Vastaukset
- fsgtrtbgtgtrhbt
Se on sinun oma asia mihin uskot
- Tyttönen vain...
Oma asiasi mihin uskot (ja uskotko mihinkään). En oikein tiedä, mitä sinun pitäisi sanoa mutta älä ainakaan korota ääntäsi. Näytä, että olet fiksu -perustele vaikka kynsilakkasi käyttö (älä vetoa pelkästään siihen, että muutkin käyttävät).
Minulla on pari kaveria lestadiolaisperheistä ja heillä on ollut samantyylisiä ongelmia kotona. He eivät totelleet vanhempiaan (esim. toinen heistä jatkoi kynsilakan käyttöä) mutta ajan myötä heidän vanhempansa leppyivät (tuskin kuitenkaan ikinä sisimmässään hyväksyivät tyttöjensä tekoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289