Mietin, pohdiskelin, onko kukaan muu kyllästynyt ääkköstelijän infantiiliin viehtymykseen vesittää jokainen keskustelu tuolla typerällä vokaalien vääntelyllä?
Onko taustalla jonkinasteinen ocd, vaiko vain teini-iässä hemaisevan äidinkielenopettajan taholta kärsitty huomiottajättäminen?
Kompulsiivinen äiti-suhde?
Autofobinen peniskateus?
Tai onko ko. henkilö yksinkertaisesti vain psykometrisesti heikko?
Vöisinpä töivöttää hänelle käikkeä hyvää... vaan kun en halua!
Ääkkös-idiootti
5
183
Vastaukset
- Ön keskystelyjä
Kyllä käikki keskystelyt vöi vesittää jös hälyää.
- Köetänpä minäkin
Eiköhän löpetetä tälläinen plägiöinti, se väin prövösöi Ääkköstelijää. (heh heh, ölipäs häyskää kökeillä itsekin tätä, töivöyyävästi tähän ei jää köykkyyn9.
Päivän jätköjä teille!- Ön päiviä
Kyl päivää vöi jätkää jös hälyää.
- Oy nöy!!!
vöi hyvä jymälä säntään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- on se psykotapaus
Lin Qvist
Uskon tietäväni tuon ääkkös-idiootin. Sillä on jakautunut persoonallisuus. Toisaalta se on humaani hyväntekijä, jos sillä täyttyy sen sisäinen pistekoppa.
On myös kiihkeä uskonsoturi, eräällä alueeellaan. Tuo ääkkös-idiotismi on sillä tämän vuoden "keksintö".
Sama tyyppi ehkä toivo turusta nikillä kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471