Miksi Volvo?

Bmwnopower

Kertokaa minulle mikä niissä laatikoissa kiehtoo?
Itselläni oli 2 volvoa ja aina sai olla kädet paskassa ja kirota romua, ne oli niin hirveitä ajaakkin. Kulutuskin on aivan tähtitieteellinen niin pieneksi moottoriksi, ulkokuori ja sisusta on ihan perseestä, aivan viivottimella tehty, ja mulle vielä sanottii että osta Volvo, se on halpa ylläpitää, ostin auton ja olin siinä uskossa että oli halpa pitää mutta ei, bensasyöppöjä,paikat lahos käsiin ja paska ajotuntuma, mä en ainakaan ollu tyytyväine autooni, joten merkki vaihtu, kertokaa omat mielipiteenne?:) ja autoillani oli ajettu 300tkm

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, olisi aloittaja kiva tietää mikä Volvo sinulla oli, ja mikä auto on nyt, että ymmärtäisi paremmin tuon harmituksen.

Mutta asiaan, minua Volvoissa kiehtoo käytettynä hyvä hinta/laatusuhde ja siihen yhdistyvä hintaluokkansa parhaimpiin kuuluva turvallisuus.
      Mainio korityö, ei nitise eikä natise, eikä 20-vuotta vanhanakaan juuri ruostu.
      Hyvä ajettavuus ja mainio matka-auto.
      Mainiot tilat, mahtuu aikuisetkin takapenkille, ja farmarien takakontti on legendaarisen tilava, tilat paremmat kuin monissa uusissa autoissa.
      Erittäin kestävä tekniikka isoissa Volvoissa sadat tuhannet vain vaihtuvat mittarissa.
      Polttoaineen kulutuskin on pienempi kuin yleensä luullaan, dieselit oikein taloudellisia.

Nämä minun mielipiteitä ja koskevat lähinnä 900-sarjaa, ja osin 800-sarjaa.

• Bmwnopower

Mutta vanhan Volvon hintaa rivoilla kyllä väittää kalliiksi!:)

• Bmwnopower

740 diesel ja 940 bensa, vetelä oli ajaa ja laatikot reistaili,kansi meni dieselissä,takaiskarit ihan väljät ja kaikki perus Volvo "ominaisuudet", kulutus iso verrattuna bensa 325 e6 bemariin vaikka bemarissa oli melkein 70hp enemmän, ajan nykyään dieseli w124 250td mersulla ja se menee pyhällä hengellä verrattuna d24tic moottoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe