tuloluokassa 2100-2900 euroa per kk putosi 14%iin, edellisessä mittauksessa oli 20%.
mitäs porvareita nuo 14% kuvittelevat noilla tuloilla olevan?
kokoomuksen kannatus
17
90
Vastaukset
- runontaja off
Varmaan heitä, joilla osinkotuloja tai sitten sukulainen/kaveri on kokoomuslainen
- ¥ alpi
Ne ovat hevostyttöjä, jotka uskovat pokaavansa ökyrikkaan kollina
- horsegirlie 17
Pokaavatkin, elleivät erehdy akateemiseen kilttiin mieheen.
Hyvä kysymys, ja vastaus on, että nuo ihmiset haluavat identifioitua hyvin pärjäävään ja toimeentulevaan kansanosaan. Eivät halua mieltää itseään "työläisiksi" tai muiksi vähäväkisiksi.
- Kіs-kіsu
Ai työläinen on vähäväkinen?
Kіs-kіsu kirjoitti:
Ai työläinen on vähäväkinen?
Vaikea uskoa ettet olis ymmärtänyt lauseen sisältöä, mutta vähän eksplisiittisemmin sanottuna: Alle kolme tonnia tienaava, koulutusta vaativassa työssä oleva, saattaa ajatella kuuluvansa muuhun viiteryhmään kuin "työläisiin" tai edes "työntekijöihin." Hän on toimihenkilö, joka tekee asiantuntijatyötä. Onneksi Kokoomuksen nollajengi on parin viimeisen kuukauden aikana antanut tilaisuuden näille ihmisille avata silmiä.
Nollakerhon aateliin kuuluvan Laura Rädyn mielestä työläiset, ainakin alle 2600e ansaitsevat, ovat vähäväkisiä, joita Suomessa ei Lauran mielestä edes juuri voi olla : >
Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.bravo.bravi kirjoitti:
Vaikea uskoa ettet olis ymmärtänyt lauseen sisältöä, mutta vähän eksplisiittisemmin sanottuna: Alle kolme tonnia tienaava, koulutusta vaativassa työssä oleva, saattaa ajatella kuuluvansa muuhun viiteryhmään kuin "työläisiin" tai edes "työntekijöihin." Hän on toimihenkilö, joka tekee asiantuntijatyötä. Onneksi Kokoomuksen nollajengi on parin viimeisen kuukauden aikana antanut tilaisuuden näille ihmisille avata silmiä.
Nollakerhon aateliin kuuluvan Laura Rädyn mielestä työläiset, ainakin alle 2600e ansaitsevat, ovat vähäväkisiä, joita Suomessa ei Lauran mielestä edes juuri voi olla : >
Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.Tampereella muuten on fiksuja kokoomuslaisia, Anna-Kaisa Ikosen ja Leena Kostiaisen kohdolla. Mistä heitä saadaan myös valtakunnanpolitiikkaan ja ministeriksi asti?
- lol siis mitä
bravo.bravi kirjoitti:
Tampereella muuten on fiksuja kokoomuslaisia, Anna-Kaisa Ikosen ja Leena Kostiaisen kohdolla. Mistä heitä saadaan myös valtakunnanpolitiikkaan ja ministeriksi asti?
kuulumalla johonkin sinusta tulee jotain. näinhän sitä taidetaan ajatella. hankkimalla applen puhelimen olet ykskaks trendikäs ja kaikki muut arvot, jotka apple viiteryhmäläisiin liittyy, laskeutuvat päällesi. kuulumalla kokoomukseen sama juttu.
mutta. nuo ovat mielikuvia. bravo.bravi kirjoitti:
Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.
Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.
Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)On se vähän eri asia määritellä pienituloisuuden raja kolmeen tonniin kuin luulla ettei maassa ole alle 2.600e ansaitsevia : >
Stadissa alle kolme tonnia on vähän ellei asu jossain takasiuntiossa.Ratikkakuski kirjoitti:
Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)Mutta on totta, että äänestyspäätös on monelle arvovalinta. Äänestetään sitä, joka edustaa jotain, mihin haluaa samaistua. Pitäisikin olla arvovalinta ja sen pitäisi poliitikkoja rohkaista tekemään arvovalintoja. Nyt poliitikot eivät tunne kykenevän kuin juustohöyläpäätöksiin ettei kellekään tule pahku mieli.
- sos ja kok=samaa
Ratikkakuski kirjoitti:
Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-).
"Sos ja kok = samaa (jotakin) ei mitään eroa kyse on hämäyksestä
.
- työtön
Aion äänestää kokoomusta.
- ..☆alpi
Oikein
kaikki, jotka karttavat 1ttyötä ovat kokoomslaisia - Sosialisti
..☆alpi kirjoitti:
Oikein
kaikki, jotka karttavat 1ttyötä ovat kokoomslaisiaOnko ..☆alpi kokoomuslainen?
- Alpi Alve
Sosialisti kirjoitti:
Onko ..☆alpi kokoomuslainen?
Olen eskimopersu.
- Aivan yhtä järkevää:
.
Aivan yhtä järkevää on niiden jotka joutuvat nykyisen tilanteen vuoksi tekemään kahta kolmea työtä pärjätäkseen edes normaalisti niin äänestää kokoomusta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803