Otin 2 pvä sitten (torstai-iltana) kielilävistyksen ja kun soin eilen kaupan valmis kanakeittoa niin lävistyksessä tuntui kova vihlaiseva kipu ja kielen pinta näyttää siltä että olisi revennyt lävistyksestä kielen kärkeen päin. Mitä tälle voi tehdä tai paraneeko se vai jääkö repeämä kieleen? Kieli on todella turvonnut ja syöminen sattuu kauheasti. Entäs kun koru on tehnyt sellaisen "kuopan" kieleen niin mistä se johtuu ja lähteekö pois kun vaihtaa lyhyemmän tapin ja turvotus laskee? Kieli on korun takaa todella likainen ja hengitys haisee, vaikka huuhtelen aina syönnin jälkeen pepsodentin suuvedellä. Hammasharjalla en uskalla kieltä "rapsuttaa" ettei revi öävistystä lisää :/ kiitos avusta jo etukäteen!
Ongelmia kielikorun kanssa!
hätääntynyt tyttö
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on sama juttu kieli näyttää ihan siltä kuin se oisi revenny ja tehny sen kuopan myös mun kieleen en tiedä mitä se tarkoittaa mutta olen itse huolesunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180