http://www.youtube.com/watch?v=PNA5QftapxM
Niilo Yli-Vainio tulee mieleen Kari Salosta. Sateen kohinan kuuli n. 6 - 8 min kohdalla.
Minä olen jo hereillä mutta iloitsen kun monet heräävät, hallelu, hallelu, halleluja.
Herätys on tulossa
1
124
Vastaukset
- ilmoittaja1
Minullekin tuli mieleen Niilo Yli-Vainio, olen lukenut hänen kirjojaan, ja hän ennusti suurta herätystä.Mutta ei Raamattu ilmoita että tulisi mitään herätystä lopun aikoina vaan suuri eksytys.Siinä mielessä Niilon näky piti paikkansa, viime vuosikymmeninä onkin ollut suurta eksytystä joka vain lisääntyy.
Niilon osaksi tuli tuoda kaatumiset ja ihmeparantamiset ja väärän evenkeliumin julistus, eli hän alkoi julistaa Pyhää Henkeä.
Mutta Raamatun mukaan Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa Kristus.
Sillä eivät kaikki henget ole Jumalasta vaan eksyttäjähenget vain matkivat Raamattua
ja jollei ole juurtunut Jeesuksen Kristuksen veren evankeliumin sanomaan ja Kristukseen itseensä, eksyy näihin nykyajan ihmeparantajiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471