Liikeneuvottelutarjous

Empower yourself

1. Onko sinulla kaupallinen koulutus - vähintään merkonomi?

2. Onko suuntautumisesi / pääaineesi markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu?

3. Osaatko tämän lisäksi hyvin amerikanenglantia? Ei siksi, että se olisi päivittäisessä työssäsi välttämättä tarpeen, vaan siksi, että pystyt omaksumaan uusimman kansainvälisen bisnesosaamisen. Tällä taidolla pysyt pelissä mukana myös tulevaisuudessa. Ja siksi sinuun kannattaa panostaa.

4. Toimit Turun talousalueella tai pääkaupunkiseudulla?

5. Olet valmis työskentelemään yrittäjämäisesti ukko.fi -laskutuspalvelun kautta, ja ymmärrät, että TES -palkat ja muu AY -änkyröinti ei ole tätä päivää globaaleilla työmarkkinoilla. Sen sijaan uskot, että osaamisesta ja sen tuottamista tuloksista maksetaan hyvä korvaus

6. Olet valmis kansainväliseen kilpailuun ja haluat menestyä siinä, koska tiedät, että “vakituisia työpaikkoja” ei nykyään ole. Eikä todellisuudessa ole koskaan ollutkaan, vaikka monet työnantajat niitä lupaavat?

7. Uskot, että paras menestys työmarkkinoilla - nyt ja tulevaisuudessa - saavutetaan elinikäisellä oppimisella sekä itsensä kehittämisellä. Siksi haluat panostaa resursseja osaamiseesi?

Saitko 7 oikein?

Jos sait 7 oikein, niin vastaa osoitteeseen info(at)businesscreator.mygbiz.com ja ota työelämäsi ohjat käsiin liikkeenjohdon konsultin avustuksella!

Kerro häpeilemättä mitkä ovat unelmasi ja mitkä taitosi niitä unelmia tukee, sekä missä tarvitset apua.

Et tule työskentelemään yksin - myös muita ammattilaisia voidaan ottaa mukaan toteuttamaan unelmaasi - samalla kun itse olet toteuttamassa heidän unelmiaan omalla tahollaan.

Toki ukko.fi , mahdolliset muut yhteistyökumppanit ja minä otamme siivun siitä mitä yhdessä saamme aikaan. Mutta ymmärrät kai, että menestyviä yksinäisiä taistelijoita ei ole kuin elokuvissa!?

2

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kts, mutta ei kts

1. On.
      2. Ei.
      3. Miksi juuri am. englanti? Kansainvälinen voi olla ilman am. englantiakin.
      4. Kyllä.
      5. En ole kiinnostunut yrittäjyydestä laisinkaan.
      6. Vakituisia työpaikkoja on. Täytyy vaan olla oikealla alalla.
      7. Elinikäinen oppiminen on itsestäänselvyys.

Olen se elokuvien päähenkilö, menestyvän sellaisen. Taistella ei edes tarvitse. Kyllä, pärjätä voi hyvinkin ilman minkäänlaista yrittäjäksi ryhtymistä. Riippuu paljolti nimittäin ammattialasta. Yrittäjyys ei nimittäin sovellu edes kaikille.

• Empower yourself

No, eipä näy kiinnostavan ketään tämä vastuu työnsä tuloksista ja elämänsä hallinnasta!

Kertokaa hyvät ihmiset sitten miten haluaisitte itsenne elättää. Josko bisneksen sekatyömies voisi jotenkin auttaa? Voisimme jopa tienata jotain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe