En saanut auki vanhaa viestiäni, joten uusi aloitus.
Aikuinen tyttäreni sairastaa otsikon mukaisesti, myös muita sairauksia on diabeteksesta munuaisten vajaatoimintaan, sydänvikaa jne.
Kesä todellakin paransi rakkulat, joita oli niin paljon jalkapohjissa, ettei kävely enää oikein onnistunut. Kädet, sääret ja käsivarret olivat myös rakkuloilla ja kämmenet lähes kokonaan.
Nyt on ensimmäiset rakkulat taas ilmestyneet kämmeniin ja yritämme etanaseerumia, jonka päälle tulee perusrasva.
Onko kenelläkään kokemusta etanavoiteista?
Märkärakkulainen psori ja PPP
anne.m.m.
3
176
Vastaukset
- kesä
Minulla todettiin PPP-psori ja olen ehtinyt kokeilla huonolla menetyksellä eri rasvoja ihottumaan.
Kysymys on sellaisesta ihosairaudesta, että siihen ei todellakaan "puoskari" lääkkeet auta.
Ihotautilääkäri suositteli duodermlaastaria ja kortisonivoiteita. Olen käyttänyt compeed- ja duoderm- laastareita ja joustavaa urheiluteippiä ihottuman päällä, ja ne ovat auttaneet, ihottuma on pysynyt kurissa!!! - Ppppoika2
Minulla auttoi teathreeoil
- Sullaauttoi
Tea tree ilman hoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096