Terveisiä Marmariksesta

sibel

Taas on reissu tehty. Ilmat suosivat niin päivällä kuin illallakin. Oli tosi kiva, kun meitä turisteja oli niin vähän. Ei ollut tungosta missään, edes markkinoilla. Harmi vaan, kun monet raflat olivat jo kiinni tai niitä oltiin ainakin sulkemassa. Sen näki, että paikalliset olivat jo vähän väsyneitä turisteihin ja meitä palvelemaan, kulkivat jo vähän kuin unissaan. Eivätkä edes jaksaneet juuri enää tingatakaan. Hinnat olivatkin paljon edullisemmat kuin kesällä ja keväällä. Bekolta ja pojilta terveisiä kaikille ja nähdään Matkamessuilla ja sitten kesällä taas Marmariksen auringossa. Mukavaa talven ja joulun odotusta myös minun puolestani kaikille turkkimatkaajille:)

7

1835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaspylly

pitäny lopetella tänne kirjottelu kokonaan? Et pystynyt vastustamaan addiktiota? No, tuleepahan kuitenkin matkailuasiaa taas vaihteeksi.

• Minna

Anna nyt toisen kirjoittaa kun meillä ensinnäkii oli niiiiiin hauskaa siellä :) Ja eipä sen nyt pitäis paljon sun "paljastapyllyä" haitata jos kuulumisia tänne kirjoittaa oli se kirjoittaja sitte ihan kuka tahansa. Ja niinku Sibel tossa sano niin matkustus ajankohta oli mitä ihanin. Ei tosiaan ollu paljon turisteja ja paikallisilla ei ollu enää niin hirveän kiire ja olivat vähän rennompia ja Sibel kyllä tajuaa mitä tarkoitan!
        Ens vuonna sitte taas uudelleen.

• sybeli

Joopa joo. Taas 'lapsuudenystävä' BEKO 20 vuoden takaa saa palstatilaa. Sibel pyörittää tuota samaa levyä aina vaan. Sun se piti lopettaa, mutta ei onnistu kirveelläkään. Aman tanrim!

• reissaaja

Moi !

hauska kuulla että Marmariksessa oli vielä lämmintä !!! Ja älä välitä noiden eräiden hölmöistä viesteistä. Minä ainakin kuulen mielelläni terveisiä sieltä. (en henk.koht tunne tätä Bekoa, mutta muuten kiva kuulla !)

• Mukana

Sibel onko Sinulla Bekon sähköposti tiedossa?Tarviisin sitä.

• sibel

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

• jaa
        sibel kirjoitti:

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

eikä kannatakkaan antaa näin julkisesti Bekon tai kenenkään muun Turkissa asuvan ystävän sähköposti osoitetta, ettei kukaan ala mitään Törkypostia lähettämään heille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe