Terveisiä Marmariksesta

sibel

Taas on reissu tehty. Ilmat suosivat niin päivällä kuin illallakin. Oli tosi kiva, kun meitä turisteja oli niin vähän. Ei ollut tungosta missään, edes markkinoilla. Harmi vaan, kun monet raflat olivat jo kiinni tai niitä oltiin ainakin sulkemassa. Sen näki, että paikalliset olivat jo vähän väsyneitä turisteihin ja meitä palvelemaan, kulkivat jo vähän kuin unissaan. Eivätkä edes jaksaneet juuri enää tingatakaan. Hinnat olivatkin paljon edullisemmat kuin kesällä ja keväällä. Bekolta ja pojilta terveisiä kaikille ja nähdään Matkamessuilla ja sitten kesällä taas Marmariksen auringossa. Mukavaa talven ja joulun odotusta myös minun puolestani kaikille turkkimatkaajille:)

7

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaspylly

pitäny lopetella tänne kirjottelu kokonaan? Et pystynyt vastustamaan addiktiota? No, tuleepahan kuitenkin matkailuasiaa taas vaihteeksi.

• Minna

Anna nyt toisen kirjoittaa kun meillä ensinnäkii oli niiiiiin hauskaa siellä :) Ja eipä sen nyt pitäis paljon sun "paljastapyllyä" haitata jos kuulumisia tänne kirjoittaa oli se kirjoittaja sitte ihan kuka tahansa. Ja niinku Sibel tossa sano niin matkustus ajankohta oli mitä ihanin. Ei tosiaan ollu paljon turisteja ja paikallisilla ei ollu enää niin hirveän kiire ja olivat vähän rennompia ja Sibel kyllä tajuaa mitä tarkoitan!
        Ens vuonna sitte taas uudelleen.

• sybeli

Joopa joo. Taas 'lapsuudenystävä' BEKO 20 vuoden takaa saa palstatilaa. Sibel pyörittää tuota samaa levyä aina vaan. Sun se piti lopettaa, mutta ei onnistu kirveelläkään. Aman tanrim!

• reissaaja

Moi !

hauska kuulla että Marmariksessa oli vielä lämmintä !!! Ja älä välitä noiden eräiden hölmöistä viesteistä. Minä ainakin kuulen mielelläni terveisiä sieltä. (en henk.koht tunne tätä Bekoa, mutta muuten kiva kuulla !)

• Mukana

Sibel onko Sinulla Bekon sähköposti tiedossa?Tarviisin sitä.

• sibel

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

• jaa
        sibel kirjoitti:

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

eikä kannatakkaan antaa näin julkisesti Bekon tai kenenkään muun Turkissa asuvan ystävän sähköposti osoitetta, ettei kukaan ala mitään Törkypostia lähettämään heille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe