tuleeko Huutjärvi/Siltakylä alueelle uusi postipiste sitten,kun Shelli lopettaa?
tietääkö kukaan
10
278
Vastaukset
- kuka haluaisi
Emme ole venäjällä, joten kysymys on absurdi.
- pro siltakylä
Tulee kuulemma Siltakylään-joten odotellaan !!!!
- Sulo & Emmi
Toisaalta on puhuttu Sutelan ja Siltakylän postipiirien yhdistämisestä, joten lähin posti löytyy ensi vuonna Kotkan Prismasta tai Loviisan R-kioskilta. Fuusiokehitystä jouduttaa mm. lehtiyhtiöiden päätös irtisanoa sopimukset postin kanssa ja perustaa oma jakeluyhtiö. Money talks.
- mä luulen
Kait se on vain Kustin ja poljettavan välinen asia.
- yex
Tietää,tulee
- Tiedon jano
Olisiko tiedossa tarkempia koordinaatteja? Mihin tulee ja kuka ryhtyy yrittäjäksi ja tuleeko Hutikan alueelle myös pakettiautomaatti?
- luulen ma
Tiedon jano kirjoitti:
Olisiko tiedossa tarkempia koordinaatteja? Mihin tulee ja kuka ryhtyy yrittäjäksi ja tuleeko Hutikan alueelle myös pakettiautomaatti?
Ei kai niin epätoivoista yrittäjää olekaan, että alkaisi postia pitämään?
- gjggg
Eikait siellä perähikiällä postia tarvi !
- Kaupan luona
Upea asuinpaikka ja paljon mopolla liikkuvia isohousuisia persfarkkupoikia.
- past postille
Mitees myö postil ,mut alko pitäis saara. Alkaa toi pussikalja vähän tympii, ja kirkolle ja prismalle on niin turkasen pitkä matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309