Nyt ois halukkaille mahdollisuus, minä mukaan lukien, päästä tekemään ja toteuttamaan pientä filmin pätkää. Kova hinku ois päästä kuvaamaan, mutta mitä, se on suuri kysymysmerkki. Kaikki genret käy x-treme sportista lavatansseihin, elokuvista sketseihin. Olen siis lahtelainen amatöörivalokuvaaja pohjainen nuori kameran kantaja, nyt innostunut liikkuvan kuvan tekemisestä. Jos olet helsinki-mikkeli akselilla tai muuten n.150km säteellä suht iisisti tavoitettavissa ja kiinnostunut laita ihmeessä viestiä. Kaikki on auki: ei kässäriä tai mitään. Jotain Dave Supertamp tyyppistä alustavasti ajattelin. Kootaan tiimi ja katotaan mihin ruvetaan!
Ps. Ikä ei ratkaise, olit sitten 12 tai 70, ei haittaa.
Lyhytfilmi projekti
Filmiä
2
109
Vastaukset
- Pime
Moroo!
Lisääppä mut facebookki! Dmitri Pime Pimenov. - harrastajaohjaaja
Olisiko esim. Pirkanmaa ok paikka, siis "suht iisisti tavoitettavissa"? :) Tämä yksi projekti ei vielä ole varmaa, mutta jos Pirkanmaa olisi ok, ilmoitan sitten myöhemmin tarvitsenko apua kuvaamiseen yms...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132