sinua muiden verotiedot? :)
Kiinnostaako
15
115
Vastaukset
Oikeastaan ei
- Neiti Näpsä
runontaja kirjoitti:
Paistsi artistien, Samuli Edelman 0 euroa
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa. - määmy
Neiti Näpsä kirjoitti:
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa.O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
- Peyton pleisi:.!1#%?
määmy kirjoitti:
O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
.
"Onko siellä peiton pleisi?"
har!11
.
- Ratikkakkuski(kok)
Kiinnostaa ziinä midlessä, ettäkun Rolexaneteri Stumppi tienaa enaemmän, kuin minä, vaikka olen yhtät tyhmä, kuin Stumb
Sen myöntää jopa viholliseni finAzzynero ..☆alpi- zipilä:.
.
Zipilä=Entinen miljonääri
har!111
.
- y.b off..
Ei. Kerran katottiin (en minä) naapurin verotiedot ja todettiin hänen olevan lounais-suomen varakkaimpia hemmoja. Se riitti verotietojen katsomisesta loppuiäks ;'(
- katselee
Mistä niitä katotaan? Vois tsekata ton naapurin tiedot vaikka.
Ilman muuta. Suomessa rikastuu lähinnä yrityksensä myymällä.
- Kunnon alisuoriutuja
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
. Kunnon alisuoriutuja kirjoitti:
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
.Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
- Kyllä ostaa:.
Ratikkakuski kirjoitti:
Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
.
Kolmasosa hintaan tietenkin johtuen myyjän jatkuvasta alisuoriutumisesta
Har!11
.
- määmy
Pelkästää omat
Eipä kiinnosta. Omien brutto- ja nettotulojen välinen erotus aina pistää silmään. Progressiivinen verotus on sivistysvaltion merkki, mutta aika jyrkkä se on yli 50.000 kun tienaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907