täällähaän on tosi tylsät ohjelmat, muutama
turhamainen keskustelu !
Tylsää
9
658
Vastaukset
- kurkki
Nuorempie osastoissa papempia juttuja.
- exR
niitä meillekin?
- topias II
exR kirjoitti:
niitä meillekin?
Niin, mitä eroa olikaan insinöörillä ja wc-paperilla?
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :) - exR
topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)myös vessapaperia yksinkertaisena
- iloinen
exR kirjoitti:
myös vessapaperia yksinkertaisena
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
- Rituli
iloinen kirjoitti:
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje. Rituli kirjoitti:
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje.Harrastin amerikankirjeitten kirjoittelua 50-luvun lopulla.
Usein tanssireissujen jälkeen hotellissa (josta toisaalla olen kirjoitellut) kirjoitin siskolleni muutaman metrin pituisen kirjeen.
Siihen aikaan oli wc-paperi silkkipaperia, taiteltu haitariksi sovivan kokoisiksi arkeiksi. Sellaista paperia olen nähnyt vielä joissakin hotelleissa Englannissa.
Tiedän että "amerikankirjeeni" olivat odotettuja!topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)käytettiin Tamminiemessä runsaasti Edetin kaksinkertaista wc-paperia sen takia että Venäjä halusi kaikesta kopiot...
- viljami
Kun näiden keskustelujen syvyyttä ei tajua, niin turhamaisiltahan ne voivat tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047