kateellisena kysyn kasviaiheista

kateellinen tuhru

Tai mitä kysymistä tässä on. Ihmettelen vain, että hyvänä kasvikuvana pidetään kuvaa, joka on otettu läheltä kukan sukupuolielimiä!

No, hienoo... Mitä lähempää kuvattu, sitä parempi. No jaa, onhan se kai kaunista taidetta.

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sinulle kuva jossa joku niitä (sukupuolielimiä) vielä hiplaa

https://picasaweb.google.com/Tapani.Niittyaro/201406_07NorjaJaVahanMuutakin#6039712534359669554

tässä ilman hiplaajaa

https://picasaweb.google.com/Tapani.Niittyaro/201406_07NorjaJaVahanMuutakin#6039712569315467858

tässä taas perhepotretti

https://picasaweb.google.com/Tapani.Niittyaro/201406_07NorjaJaVahanMuutakin#6039713105187913858

Kukkia voi siis kuvata ihan miten itse näkee parhaaksi. Ei kannata muiden antaa vaikuttaa mutta aina kannattaa katsoa muiden kuvia jos vaikka saa uusia ideoita.

• kateellinen tuhru

No, kiitos nyt sinun kuvistasi.
        Ehkä olen katsellut vain tiettyjä kuvasivustoja, jossa tosiaan lähinnä makrotason kuvat kukista sukupuolielimineen ovat top of the pops.

Ehkä kannattaa jättää niiden sivujen katseleminen vähemmälle, tosiaan.

• kateellinen tuhru kirjoitti:

No, kiitos nyt sinun kuvistasi.
        Ehkä olen katsellut vain tiettyjä kuvasivustoja, jossa tosiaan lähinnä makrotason kuvat kukista sukupuolielimineen ovat top of the pops.

Ehkä kannattaa jättää niiden sivujen katseleminen vähemmälle, tosiaan.

Huomasikohan "kateellinen tuhru" mitään outoa siinä siniyökönlehdessä? Se oli tehty kahdesta kuvasta jossa pohjana oli maataso ja se kukka oli toisesta kuvasta joskin ihan samasta yksilöstä vain tarkennusaluetta vaihtaen. Terävyysalue kun ei riittänyt ottamaan koko kuvaa kerralla terävänä.

• harjoitellaan
        nikon_d90 kirjoitti:

Huomasikohan "kateellinen tuhru" mitään outoa siinä siniyökönlehdessä? Se oli tehty kahdesta kuvasta jossa pohjana oli maataso ja se kukka oli toisesta kuvasta joskin ihan samasta yksilöstä vain tarkennusaluetta vaihtaen. Terävyysalue kun ei riittänyt ottamaan koko kuvaa kerralla terävänä.

I must admit: You know what you're doing, and I'm so jealous. Much to learn.

• KATE-ELLInen

"Tai mitä kysymistä tässä on. Ihmettelen vain, että hyvänä kasvikuvana pidetään kuvaa, joka on otettu läheltä kukan sukupuolielimiä! "

Kukka, jolla on ilmavat sukupuolielimet, ei kärsi kassi- eikä persvakohiestä.

Siksi kaikki ovat niille kateellisia.

• raatteen-tiellä
      • Raatteen kukka onkin meidän luontomme hienoimmasta päästä vaikka lehdet ovatkin kovin vaatimattomat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe