Moi !
Olen 19.vuotias (maaliskuussa kyllä 20.v) Nuori tyttö. Opiskelen tällä hetkellä kokiksi ja etsin itselleni kesäksi 2015(eli n.3kk max) ajalle Au pair perhettä. Maalla ei ole väljä eikä sillä minkä ikäsiä lapset ovat mutta mieluiten (4.v--> ylöspäin). Eläimet ei ole ongelma enkä ole millekkään allerginen :) Siivous ja ruoan laitto sujuu ongelmitta. Ajokorttia ei viellä ole mutta olen suorittamassa sitä eli kesällä 2015 ajokortti on ! Enkä tupakoi.
Olen todella ahkera,sosiaalinen ja aina valmis oppimaan uutta.
En ole mikään 10 opiskelija englannissa mutta tahdon voimaa löytyy ja haluun todella oppia englaninkielen, keskustelemaan kyllä pystyn ja perus asioita englanniksi tietty. Olen ollut vuoden Englanninkielisessä teatteri kerhossa missä opin todella paljon.
Olen urheilullinen ja itse harrastan tällä hetkellä sählyä.
Jos kiinostuitte tai haluutte kysyy lisää niin ottakaa ihmeessä yhteyttä!
Sähköposti: jensku.actbrb@hotmail.fi
Thank You !
Au Pair kesäksi 2015 !!
jenni95^^*
0
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319