Kylpylään!

Posliini 20cm

Olen täysin posliini 26v. mies. Mennään avovaimoni kanssa kylpylään ja olen täysin posliini! Toivottavasti on muitakin semmoisia! Saunassa mukava katella!

15

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gagay

No voihan vit.... tämäki vielä...

• Jinnuli

No naisten puolella ei oo ainakaan tätä ongelmaa, uimahallissa käydessä on kyllä posliineja siellä täällä. Itse en edes mieti koko asiaa ollessani karvaton ja käydessäni uimassa tai kylpylässä.

• Loistavaa! Olen itsekin posliini. Näin on paljon kiihottavampaa myös itselleni.

• biukm06

itsellä iso ja paksu posliini kulli,isot kivekset ... ja uimahallin suihkussa ja saunassa jotku vilkuilee...itse en häpeä vaan avaan reiteni jotta voivat katsoa kunnolla... =)

• Pedpedped

Tykkäät esitellä "isoa" piliäsi pikkupojille. Saatko säväreitä?

• jomppere

No en käy uimahalleissa yms mutta itsellänikin iso vehje, lepo n 15 ja juhla n 25, vaimon kans ajettin siitä karvat niin voi kyllä todeta että on hirveen näköinen, eli kokeiluksi jäi kyllä miehellä karvat pitää olla

• keski-ikäinen äiti ja parikymppinen tytär perustivat `Vanhan tavarain kaupan`eli kierrätys myymälän. ja nimeksi tuli VANHA TAVARA JA POSLIINI!

• Estotot

Minäkin olen posliini ja käyn usein uimahallin saunassa. Kaverit kyllä tuijottavay karvatonta
      kaluani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. He ovat hymyilleet. Älä ujostele ! Olethan isokaluinenkin.

• ketä vittu kiinnostaa sun paljas molo?muijas vois mut luulen oot homppeli.

• wwqq

Tulee mieleen, että ketä varten itsesi ajelit. Siis saunassa ei ole muita kuin miehiä.

• Jeuka.ollika

Eniten vituttaa hintit. Vitun posliini pimppa. Ajele.

• honkkelix

homokis sinua siellä luullaan

• KaveriakoVaille

Minä taas luulen niitä notkujia niiksi, niillä kun ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.

• vakavasti

homous on vakava sairaus..

• ittensä

ei kiinnosta muita.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe