Olen täysin posliini 26v. mies. Mennään avovaimoni kanssa kylpylään ja olen täysin posliini! Toivottavasti on muitakin semmoisia! Saunassa mukava katella!
Kylpylään!
15
1426
Vastaukset
- Gagay
No voihan vit.... tämäki vielä...
- Jinnuli
No naisten puolella ei oo ainakaan tätä ongelmaa, uimahallissa käydessä on kyllä posliineja siellä täällä. Itse en edes mieti koko asiaa ollessani karvaton ja käydessäni uimassa tai kylpylässä.
- biukm06
itsellä iso ja paksu posliini kulli,isot kivekset ... ja uimahallin suihkussa ja saunassa jotku vilkuilee...itse en häpeä vaan avaan reiteni jotta voivat katsoa kunnolla... =)
- Pedpedped
Tykkäät esitellä "isoa" piliäsi pikkupojille. Saatko säväreitä?
- jomppere
No en käy uimahalleissa yms mutta itsellänikin iso vehje, lepo n 15 ja juhla n 25, vaimon kans ajettin siitä karvat niin voi kyllä todeta että on hirveen näköinen, eli kokeiluksi jäi kyllä miehellä karvat pitää olla
keski-ikäinen äiti ja parikymppinen tytär perustivat `Vanhan tavarain kaupan`eli kierrätys myymälän. ja nimeksi tuli VANHA TAVARA JA POSLIINI!
- Estotot
Minäkin olen posliini ja käyn usein uimahallin saunassa. Kaverit kyllä tuijottavay karvatonta
kaluani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. He ovat hymyilleet. Älä ujostele ! Olethan isokaluinenkin. ketä vittu kiinnostaa sun paljas molo?muijas vois mut luulen oot homppeli.
- wwqq
Tulee mieleen, että ketä varten itsesi ajelit. Siis saunassa ei ole muita kuin miehiä.
- Jeuka.ollika
Eniten vituttaa hintit. Vitun posliini pimppa. Ajele.
- honkkelix
homokis sinua siellä luullaan
- KaveriakoVaille
Minä taas luulen niitä notkujia niiksi, niillä kun ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.
- vakavasti
homous on vakava sairaus..
- ittensä
ei kiinnosta muita.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184