Reunaviisteet lattialankussa, askarruttaa ovatko vaikea pitää puhtaana? Ulkonäöllisesti luovat aitoa lankkutunnelmaa, jota haemme.
Olemme harkitsemassa Disano by Haro-lattialankun laittamista, jos on kokemuksia kyseisestä merkistä kokemuksia saa laittaa ! Kiitos avusta.
Reunaviisteet lattiassa- kokemuksia kaivataan
4
181
Vastaukset
- Duunari78
Yhdessä remonttikohteessa tein 28x145 ponttilankkuun höylällä pienen viisteen reunoihin juurikin tuon takia, että lattia muistutti enemmän lankkulattiaa.
Eikä ole kuulemma ollut yhtään hankalampi pitää puhtaana, ura kuitenkin aika pieni.- uusi talo
Meillä eukko halusi sellaista liimattavaa parkettia jossa oli reilut viisteet ympäriinsä. Vuoden kuluttua lattiat meni uusiksi. Ei kuulema ollutkaan hyvä ajatus. Itse olin alun perin sitä mieltä, mutta kun olen tossun alla, ei minun mielipidettäni otettu huomioon.
- Eukon Rahat...
Eukot haluaa sitä mitä Sisustuslehdissä lukee.
Sisustuslehdet taas mainostaa sitä mitä Kauppiaat haluaa.
Niin saadaan Raha kiertämään. - tympääntyny
Meillä haron vaalea laminaatti viisteillä. Ottaa kyllä päästä ku myyvät edes. Hieno on, mut tummuu käytössä..alkaa olla ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269