Onko sinulle huomautettu epäasiallisesta käytöksestä työkaveria kohtaan? Onko sinulle huomautettu työkaverin kiusaamisesta?
Onko sinulle huomautettu epäasiallisesta käytöksestä?
2
199
Vastaukset
- tunnustus
Kävi niin, että esimies yllättäen kertoi minun aiheuttavan ahdistusta työyhteisössä. En ollut osannut päätellä kenenkään ajattelevan mitään sellaista. Olinhan turhankin nöyrä määräaikainen työntekijä ja pyrin hoitamaan hommani niin, että sitä riitäisi jatkossakin. En sekaantunut vakkareiden sotkuihin. Kuultuani olevani kiusaaja menin jonkinlaiseen shokkiin. Myöemmin muistelen kysyneeni pomolta tarkennusta väitteeseen, mutta hän vain totesi minun olevan ihminen, josta ei pidetä. Pian alkoi paljastua, että eräs henkilö verkostoineen oli levittänyt minusta perättömiä juttuja ja tehnyt myyrätyötään jo pitkään. Kyseessä oli klassinen tapaus, jossa henkisen työpaikkaväkivallan harjoittaja väittää uhrinsa olevan kiusaavan häntä. Siihen aikaan en tosin tiennyt kiusaajien psykologiasta ja toiminnasta. Opiskelin aihepiiriä vasta myöhemmin.
- Omaperäisyys puuttuu
Taas käännetään asiat ympäri, koska nuo ihmiset itse, pomo mukaan lukien, ovat niitä jotka aiheuttavat ahdistusta (normaalimmille) kanssaihmisilleen. Eivät ihan terveitä, jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032