KEPUn "kunnia"puheenjohtaja Paavo Väyrynen vetäytyy KEPUn puoluevaltuuston puheenjohtajakisasta.
Väyrynen ilmoittaa asiasta blogissaan, jossa hän myös kertoo tavoittelevansa seuraavassa hallituksessa ulkoministerin paikkaa.
- Vastarinta valintaani kohtaan on ollut siinä määrin voimakasta, että katson viisaimmaksi vetäytyä ehdokkuudesta, Väyrynen kirjoittaa.
Väyrynen on närkästynyt muun muassa Suomenmaa-lehden puoluevaltuuston jäsenille lähettämästä kyselystä, jolla Väyrysen mielestä pyritään vaikuttamaan puheenjohtajan valintaan.
Väyryselle kylmää kyytiä KEPUn puoluevaltuustosta
1
<50
Vastaukset
- Koroljov
Ulkoministerinä Väyrysellä olisi mahdollisuuksia taistella Suomen lännettymistä ja natottumista vastaan ja edistää realistista suhtautumista Venäjään. Presidentti Niinistö ei näytä pystyvän muuhun kuin huojuntaan ja horjuntaan, vaikka hänen pitäisi johtaa ulkopolitiikkaa. Siksi pääministeri ja puolustusministeri pääsevät koko ajan sotkemaan asioita ja vaikuttamaan Suomen turvallisuuspoliittista asemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264