Taas alkoivat raivarit ja ulkoilun hankaluus kun tuli lumi maahan.
Meidän 2 ja puolivuotias prinsessa on päättänyt olla pitämättä lumesta.
Jos vaikka ulkoillaan puolitoista tuntia niin ihan kokoaika huudetaan.
Siinä ei lumipallot tai lumileikit auta, koska ne ei tyttöä kiinnosta.
Viime talvi huudettiin myös, mutta ajattelin että helpottaa seuraavana talvena kun on vuoden vanhempi. Turha toive taisi olla:(.
Kesällä viihtyi ulkona ihan ok, mutta silti säännöllisesti kävi kysymässä milloin pääsee sisään kotiin.
Viimeinen pisara tytölle oli kun tänään lunta oli jäänyt vähän kiinni kenkään, koko maailma varmaan kuuli sen huudon.
Ihan jo pelottaa jos joka kerta kun ollaan ulkona niin vain huudetaan ja raivotaan.
Väsyttää jo ajatuskin.
Eikös lapset yleensä pidä ulkoilusta ja varsinkin lumesta?????
Lisäksi tyttö aloittaa vuoden vaihteessa perhepäivähoitajalla, niin mitenhän käy ulkoilujen. Säälittää jo hoitajan puolesta....
Tämäkin talvi
Samalla tavoin
2
122
Vastaukset
- hrtirs
Minä luulen, että se on vain kiukuttelua äidille. Kyllä tuo meidänkin 3v vihaa talvea, lähinnä kylläkin sitä vaate määrää, mikä pitää päälle kiskoa ja sitten on vaikea liikkua. Mutta hoidossa menee mukisematta muiden mukana pihalle, kotona se on kamalaa taistelua.
- ijuyhgtfrd
Voisikohan vika olla varusteissa? Liian pienet/mokkulaiset kengät, liian vähän tai paljon vaatetta päällä, hankalat kintaat, kaulaa paleltaa, pipo valuu silmille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076