Ryhmää kerätään Lähi-Itään

alkuasukas

Voi tuntua hätävarjelun liioittelulta jo tässä vaiheessa aloittaa tämä mutta aika menee yllättävän nopeasti ja että kaikki onnistuisi hyvin kannattaa tarkasti valmistella.
Eli, tarkoitus on kevättalvella 2007 lähteä kiertelemään Lähi-itää, Sharm El Sheik olisi "kotipesä". Tutustuttais Siinain muihin matkailukohteisiin, ehkä Kairoon, Suezzille ainakin, Israelin kautta Jordaniaan ja mitä suunnitellessa mieleen tulee. Matkan kesto kaksi/kolme viikkoa. Ryhmän koko voisi olla siinä 10 - 15 henkilöä, ikärajoja ei ole.
Ainoa vaatimus on että olet sopetuvainen poikkeuksellisiinkiin (sanahirviö !) olosuhteisiin ja et valita pienistä vastoinkäymisistä ja mahdollisista puutteista, ja ennen kaikkea, tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa !!
Jos ja kun ryhmä saadaan kokoon, - aikaa ainakin on järjestellä lomia yms. -, niin paikallaan on kokoontua pari kertaa ja suunnitella matkaa, etsiä hyvä matkanjärjestäjä, mahdollisia sponsoreita (matkalehdet) yms.
Voit kertoa ajatuksia ja esittää kysymyksiä minille myös privaatista: mar@signal.zzn.com
Mielellään myös tällä foorumilla niin on kaikkien luettavissa.
terv. make

1

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taru

kiinnostuin heti tästä Lähi-idän kiertomatkasta..olin egyptissä kuukausi sitten ja rakastuin maahan täysin!joten hieman kokemustakin maasta jo olisi.olis kiva saada tietoa matkasuunnitelmista vielä..?olen avoin,erilaisiin kulttuureihin sopeutuva tyyppi.joten kiva ois saada vastausta vaikka sähköpostiinki:taru.tuominen@luukku.com

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe