Nyt olisi sopiva aika ja hetki aloittaa keskustelut Venäjän kanssa karjalan palauttamisesta, onko rauman kommunistit vielä voimissaan, eikä tässä vielä kaikki joten odottelen innolla kun täälläkin soi suuren ja mahtavan kansallishymni!
Karjala takaisin
4
84
Vastaukset
- hohhoijjaa
Älä nyt viitsi... trolli!
- Separatisti
Tule apuun Oiva
- paroon
Trolli tai ei, mutta. Suomi on kärsinyt ns. Tukholma syndroomasta, kai niin kauan kuin Suomalaisia on ollut olemassa. Viro, Latvia, Liettua, Puola ym. meni heti NATOoon kun pääsi. Suomalaiset, varsinkin poliitikot nauttivat, kun saavat kärvistellä Venäjän tahdon alla. Näin on ollut jo kauan ja jatkuu. Ainut pilkahdus omasta tahdosta oli 2 maailman sodan loppupuolella, kun meinattiin hävitä ryssille, silloin pyydettiin Saksalta apua, pakon edessä. Tosin ryssä käski vähän myöhemmin tappaa auttajansa, mutta se on toinen tarina. Toivotaan, ettei Putin pyydä mitään maanosaa itselleen suomesta, koska kyllä se hänelle annettaisiin, tai no affenanmaan vois kai luovuttaa.
Käyppä vanhan Suomen alueella ja mieti ? Metsät ryteikköä asutus ???? noniin
asukkaat vanhuksia tai votka mannekiinija , Ei Suomella ole varaa ottaa maitaan takaisin vaikka ilmaiseksi sais .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471