Onnittelut ja hatunnostot, kaikki arvostus ja kunnioitus teille kunnon miehille, jotka tiedätte mitä on olla isä, tiedätte mitä merkitsette lapsellenne ikuisesti, otatte vastuun lapsenne fyysisestä ja psyykkisestä kehityksestä, rakastatte ja olette läsnä.
Arvostan sellaisia miehiä. Te olette todellisia miehiä. Antakaa sen ymmärryksen levitä myös niihin peniksenkiikuttajiin, jotka eivät ole isyyden merkitystä vielä laisinkaan tajunneet.
Hyvää isänpäivää kunnon isille!
ihaileva nainen
1
117
Vastaukset
- Onnellinen:)
Näinhän se asia on. Ja onnekseni olen saanut lapsilleni maailman parhaimman isän ja itselleni maailman ihanimman aviomiehen. Olen saanut elämältä sen mitä olen aina toivonut. Nyt olen ja nautin tästä onnesta. Me elämme vain kerran, joten se kellä onni on se onnen kätkeköön. Muistakaa myös osoittaa niille ihanille iseille se, että he ovat tärkeitä. Sanokaa se ääneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170