Sopiiko...

Jansku

Sopiiko nf-poni 175cm pitkälle, 54kg painavalle aikuisratsastajalle?

10

1392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ewe

Mä luulen että oot vähän liian pitkä...Paino olis kyllä ollu ihan OK!!! :) Sulle sopii joku 155-165 kokonen hevonen...Ja NF:tit on n.145 senttisii.... Yleensä aika sopivan kokonen on n.10cm lyhyempi ku ite...

• Noora

Kannattaa ajaa, kun oot liian pitkä. :) Tai voithan varmaasti vähän aikaa ratsastaakin. Muttei mitään vaelluksia. ;)

• -Natalie-

Minustakin olet vähän liian pitkä tuon kokoiselle ponille, mutta riippuu tietty onko poni suurikokoinen? Ajamista voit tietty harrastaa!:)

• It's mee

Minun mielestäni voit mennä aivan hyvin new forestilla. Ei pituutesi ole mitään ja painosikaan ei ole paljon. Tiedän monia jotka ovat samankokoisia kuin sinä ja ratsastavat nyffillä.
      Mutta se jolla aijot ratsastaa riippuu myös siitä kuinka korkea poni...jos poni on yli 139cm voit mennä aivan hyvin. Hyviä ratsastushetkiä!

• kukkakeppi

Anna mennä vaan! Ite 178cm/51,2kg ja ratsastan russilla.

• nyffi ratsastaja

Ite 174 cm pitkä (painoa reippaasti enemmän) ja ratsastelen pariakin nyffiä. Hyvin menee ja kyllä mammat jaksavat loistavasti.

• --++

no sää olisit siltikkin liian pitkä ratsastamaan new forestiä!!

• sassa

ei todellakaan! ratsastuskoulu jossa käyn,new forestien painoraja on nuorella,hyvä jalkaisella 60kg ja pituus raja n. 160cm..

• sateenpisara

Kylä voit ratsastaa ponilla, mutta säännöllistä ratsastusta (esim. päivittäin) en suosittelisi. Nyffit ovat kuitenkin yleensä aika pieniä. Mutta jos poni on ratsastuskoulusta ja ratsastat 1-2 kertaa viikossa, niin tuo olisi ihan OK.

• hennah90

Luulisin ,että isommalla new forestilla (ei alle 140cm ta hirrveän rankasti)voisit ratsastaa. Ei ehkä loka päivä hyväks ponille, mut 1-2krt viikossa tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe