kaksi äitiä

kaatuilija

millaista on kun on isä ja äiti? minula on vain kaksi äitiä. kaikki kiusaa, opettajatkin.. olen pieneltä paikkakunnalta pohjois-suomesta. koulussa äitejäni sanotaan lepakoksi ja rekkalesboksi. minua haukutaan sekasikiöksi koska minulla ei ole biologista isää. tä on kauheeta isänpäivänä.

10

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluunauttaasua

Onpas ahdasmielistä porukkaa siellä..Toi on varmaa tosi rankkaa sulle:(.Ooks kertonu kiusaamisesta äideilles?Ja sun pitää ilmottaa rehtorille välittömästi, jos ne opettajatki pitää pilkkanaa. Jos et ite ni pyydä vanhempias. Suosittelisen oikeesti puhumaa tästä asiasta äities kanssa, jos ne ei vielä tiiä.
      Ja iha btw ooks yhteydes biologisii vanhempiisi?

• kaatuilija

Ei minulla ole biologista isää. vain kaksi äitiä :( en halua pahoittaa äitieni mieltä kertomalla miten heitä haukutaa.

• haluunauttaasua

Siis jokaselhan on oltava isä..tai eikai sun isä oo kuollu:(?Must tuntuu et sun äidit on kuullu paljon haukkumista ja ei enää välitä siitä. Tuskin niitä haittaa jos jotkut lapset niitä pitää pilkkanaan. Ja tuskin ne parin opettajankaa mielipiteistä välittääMut ois tosi tärkeetä et kertoisit, tästä sun äideille ja ne osais kyl hoitaa tän jutun. Luota muhun. Asiat järjestyy, jos kerrot sun äideilles mä lupaan:)!Jos tuntuu vaikeelta puhua ni anna vaikka kirje niille. Tai jos et mitenkää pysty ni mee juttelee kouluterveyden hoitajalle. Tää asia on meinaan sulle varmaa rankempaa, ku sun äideilles. Mä tiedän, kyl sä pystyt siihen!

• ???

No Mutta eikö miestä tarvitakkaan?

• otan osaa

Olen surullinen puolestasi, mutta sinä et ole mitenkään syypää tuohon.

• mies19v

Musta ois kyllä mahtavaa jos ois kaks bi-äitiä... *mroar*

• voimii sulle

Ahdasmielistä ja ilkeetä porukkaa siellä päin :( koita kestää, kyl ne ihmiset kasvaa ja viisastuu ajan myötä ja tajuu olla sanomatta idiootteja asioita

• Joku vaa

Jos ei ole biologista isää/äitiä se tarkoittaa, että lapsi on saatettu maailmaan keinohedelmöityksellä. = Ei tarvita miestä.

• gugucucuctgh

Kamalaa porukkaa nuo koulussasi olevat! Oletan nyt ettet ole puhunut vanhemmillesi kiusaamisesta. Suosittelen kuitenkin puhumaan ja ottamaan esimerkiksi koulun vaihdon puheeksi, se saattaisi olla hyvä ratkaisu.

Pärjäile!

• Voikestas

Kauheaa että kiusaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe