Terve! Olen 14-vuotias tyttö jostain päin Suomea, joka on kiinnostunut paljon erilaisista kielistä. Puhun sujuvasti omaa äidinkieltä, suomen kieltä ja englantia. Kohteenani on ollut pitkään lääketiede, mutta en tiedä tulenko ikinä pääsemään sinne, joten olen varmuuden vuoksi suunnitellut muita reittejä. Yksi harkitsemistani ammateista on kieltenopettaja. En kuitenkaan haluaisi opettaa englantia, saksaa tai ruotsia, vaan jotakin kieltä josta olen kiinnostunut. Japani on yksi niistä. En kuitenkaan tiedä pystynkö opettamaan sitä Suomessa ja missä voisin opiskella sitä. Olen opiskellut sitä itsenäisesti 2 vuotta, joten ymmärrän joten suurin osa teksteistä yms.
Kysymykset:
-Opetetaanko japanin kieltä yliopistoissa?
-Onko se yhtä tärkeä kieli kuin esim. saksa?
-Kannattaako kielenopettajaksi ryhtyä nykyään ollenkaan?
Japanin kielen opettajaksi?
ankat
4
210
Vastaukset
- TrolliHavaittu
14-vuotias tyttö ei aloita viestiä "Terve!".
Neljäkymmentä täyttänyt mies voi aloittaakin. - jaasiaa
Ainakin Helsingin yliopistossa voi opiskella japania. Jos haluat japanin kielen opettajaksi, valitse aineyhdistelmääsi toinenkin kieli esim. englanti.
Japanin opettajalle on töitä aika vähän. Mutta olisiko suosio lisääntymässä? - Abi2014
Ainakin Itä-Suomen (ja varmasti monessa muussakin) yliopistossakin voi opiskella Japania, mutta en sitten yhtään tiedä kuinka pitkälle kun en ole perehtynyt asiaan yhtään. Kielet eivät vain kiinnosta mutta hyvä jos jotakin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917