kiinnostais ostaa tälläinen 1500 lada mitä mieltä porukka on ????http://www.nettiauto.com/lada/1500/6712366
kannataako ostaa
10
120
Vastaukset
- Eurosamara
Tyhmä kysymys "Kannataako ostaa Lada".
Et varmasti ole istunut edes Ladassa,kun tommosia kysyt.
Varmasti Lada kannattaa ostaa. Pienellä fiksauksella autolla ajaa vuosia,siis vuosikymmeniä. - Kanto.
Ajattelitko perustaa oman paalaamon?
- kannataako?
Kyllä aion ensiksi paalaan kokeeksi nykyisen Länsiautoni, sen jälkeen muitakin l-autoja.
- kannataako?
Kyllä. Olen kerännyt jo seitsemän Ladaa paalaamooni. Teen liikenneturvallisuustyötä.
- ketjun alottaja
kannataako? kirjoitti:
Kyllä. Olen kerännyt jo seitsemän Ladaa paalaamooni. Teen liikenneturvallisuustyötä.
Kuule älä käytä toisten nickiä kysyin kun olisin kiinnostunut ostamaan ensimäistä ladaa
- Eurosamara
ketjun alottaja kirjoitti:
Kuule älä käytä toisten nickiä kysyin kun olisin kiinnostunut ostamaan ensimäistä ladaa
Jos haluat asiallisia vastauksia,lähetä kysymys Ladakerhoon.
Onnea ensimmäisen Ladan ostoon. - Kanto.
ketjun alottaja kirjoitti:
Tämän syksyn aikana tänne on pesiytynyt nimimerkin lainaajat, tosiaan täältä ei kannata kysyä mitään tähellistä. Osta vain Lada.
- Kanto.
Kanto. kirjoitti:
Tämän syksyn aikana tänne on pesiytynyt nimimerkin lainaajat, tosiaan täältä ei kannata kysyä mitään tähellistä. Osta vain Lada.
Minä itse varastan muiden nimimerkit, vaikka minulla on omiakin toistakymmentä aktiivisesti käytössä.
- Runko.
Jos joku oikeasti kysyy, kannattaako ostaa vanha Lada, pitäisi hänet laittaa heti virkaholhoukseen.
- ladafever
Rungolta taas täyttä asiaa. Lada ei prameile, mutta on epäluotettava kaveri,joka jättää pulaan huonoillakin teillä tai ilmalla.Toivon vaan että saataisiin alkamaan loppu-Ladojen paalaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219