Otsikko ehkä vähän hämää mutta avataan sitä tässä tarkemmin: Eli olen nyt kulkenut samassa junassa erään söpön jätkän kanssa. Hän jää muutaman pysäkin aikaisemmin pois kuin minä ja sitä junan vierusta kävellessään olen yrittänyt ottaa kantsekontaktia hänen kanssaan mutta herra pälyilee joko kännykkänsä ruutua tai tyhmänä toljottaa suoraan eteenpäin. Hän istuu näköjään aina eri vaunussa kuin minä enkä todellakaan ole syöksymässä samaan vaunuun hänen kanssaan tuijottelemaan. Saati että menisin viereen istumaan ja avaamaan keskustelua. Tyrkkymäinen olohan siitä tulisi (ja jos tätä jätkää kiinnostais, kyllähän se olis ainaki vilkassu joskus sinne junan sisälle ja reagoinut katseeseeni). Eli mitenköhän saisin kiinnitettyä miehen huomion seuraavalla kerralla, kun hän siitä ikkunan ohi taas kävelee?
Katsekontakti junassa
Taskuraketti92
3
220
Vastaukset
- Jagdpanzer
... Et luultavasti mitenkään? Luulis että olis jo huomannu jos olis huomatakseen?
- 2+15
"enkä todellakaan ole syöksymässä samaan vaunuun hänen kanssaan tuijottelemaan. Saati että menisin viereen istumaan ja avaamaan keskustelua. Tyrkkymäinen olohan siitä tulisi"
Tuolla asenteella ei tule tapahtumaan mitään. Aivan hyvin voit mennä viereen ja avata keskustelun.- näin.
Nimenomaan, juuri näin.
Tuossahan jo itse vastasikin omaan 'ongelmaansa'. Ei ne asiat ihmettelemällä ja ennakkokäsityksillä etene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803