Miten yleistä

kysymys, .?

on että 20v.armeijaa käyvä mies soittaa äidilleen että on huono olo?

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus kysymykseen

Minusta aika harvinaista, koska armeijassa äiti on aina läsnä, sillä komppanian vääpeli on sama kuin sotilaan äiti. Näin ainakin meille aikoinaan opetettiin.

• masi....

Ei dak taida ihan normaalia olla. En minä ainakaan soitellu, enkä muista että porukasta ois muutkaan soitellu. Siellä helposti saa mammanpojan ja ämmälaurin nimen.

• lurnephew

Moni 13-15-vuotias yläastelainenkaan ei kerro vanhemmille jos heitä kiusataan koulussa.

• vanhapieru

mutta sodassa moni sotilas huusi tiukan paikan tullen joko jumalaa tai äitiä.

• opetusnumeroyksi

ensinnäkin:

A: 20vuotias ei ole mies
      B: armeija on valtion pakkoa
      C: soittaminen äidille ja miten sen kestää riippuu siitä tunteeko häpeää. jos on kova jätkä niin kehtaa näyttää tunteensa eikä häpeä.

monilla väärät luulot siis.

• neuvonumerokaksi

D: se että esität tai olet oma itsesi ja luulet sillä että olet parempi kuin muut "Kun et soita äidille", ei tee sinusta todellakaan toista parempaa/kovempaa.

kyse on vain luuloista ja massanmukana kulkemisen tunteesta joka yhteiskunnassa
      sanelee arvot, valitettavasti.

• hosbodii

Kyllä minunkin aikana ois varmasti joutunu naurunalaiseksi jos ois Äidille alkanu soiteleen pahaaoloaan. Ei minulle ainakaan olisi tullut mieleenkään ja Äitikin ois varmasti hävenny silmät päästään ja saattanut sanoa että "tissiäkö pitaisi antaa"

• riihilimppu
        hosbodii kirjoitti:

Kyllä minunkin aikana ois varmasti joutunu naurunalaiseksi jos ois Äidille alkanu soiteleen pahaaoloaan. Ei minulle ainakaan olisi tullut mieleenkään ja Äitikin ois varmasti hävenny silmät päästään ja saattanut sanoa että "tissiäkö pitaisi antaa"

Sano jo muuta. Tollasten varassa on sitten maanpuolustus? NATOON JA KIIREESTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe