suositelkaa hyvää optista rullahiirtä

Janne

Itselläni on tällainen Creativen 15e optinen ollut vuoden ja nyt on alkanut vasemman näppäimen kosketuksessa olemaan häikkää. Tämäkin on vaihdettu jo kerran aikaisemmin.

Mikähän olisi kestävä optinen? Ennen vaadin siltä hyvää tarkkuutta (nykyinen 800dpi) mutta en enään juuri pelaile, joten se ei ole tärkeää. Rulla ei saa rahista ja ylimääräisiä nappeja en tarvitse. Eli kohtuu halpaa (kestävää!) perushiirtä etsiskelen.

7

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikonpoika

Minulla on ollut muutaman viikon Creative Mouse Optical 3000, verkkokauppa.com 14.60 e. (tuotenumero 7625) Tilasin sen myös toiseen koneeseeni, kun olen tyytyväinen. Tästä hiirestä ei juurikaan saa nosto-otetta, mutta miksi sitä pitäisikään nostaa? Kestävyydestä en tietenkään voi sanoa mitään. Hiiri on tietenkin langallinen, langaton ei kelpaisi...

• Janne

Juuri sama hiiri josta tuossa puhuin. Toistamiseen en kyllä hommaa kun 2kpl noita jo temppuillut.

Seuraavaksi jotain muuta kuin Creativea.

• Mikonpoika.
        Janne kirjoitti:

Juuri sama hiiri josta tuossa puhuin. Toistamiseen en kyllä hommaa kun 2kpl noita jo temppuillut.

Seuraavaksi jotain muuta kuin Creativea.

Jatkossa nähdään, onko kyseessä huonon tuurin kasautuma, vai laadun heikkous? Näkkyypähän...

• Beard

Ostin Stockan hulluilta päiviltä tollasen: Trust Ami Mouse 250S Optical. Hyvä on eikä maksanu paljoa. Just käteen sopiva!

• Ole

Yksinkertaisesti paras.
      Pelkkä pöytälevy riittää alustaksi.
      Nopea ja tarkka.

Jos Graaffista suunnitelua harrastat niin MX1000

• Janne

Varmasti hyvä. Mutta hintaa vain sellaiset 50e liikaa.

• dumdum
        Janne kirjoitti:

Varmasti hyvä. Mutta hintaa vain sellaiset 50e liikaa.

Suosittelisin katsomaan Logitechin tuoteperheestä ratkaisua itsellesi. Vaikka hintaa hieman enemmän, niin on kyllä laatuakin.. Kuinkas vanha tuo omasi olikaan missä näppäin nyt temppuilee? ;)

Niin ja jos ostat nyt toisen samanlaisen (tai hintaisen) kuin mitä nykyhiiresi, niin et varmaan jää paljoa enää logitechin hinnasta, lisäksi omasta mielestäni käyttömukavuus logitechillä huippua.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe