Aloita clitoriksesi hierominen sinä päivänä kun kuukautisten alkamisesta on kulunut 14 päivää. Oletuksena tässä on, että kuukautiskietosi on säännöllisest 28 päivää. Tuolloin munasolusi on juuri irronnut ja pimppisi on hyvin kostea ja märkä, että uros pääsisi helposti sisään hedelmöittämään munasolun.
Jos kuukautisesi eivät ole säännölliset, tunnet kyllä milloin sinulla on kiima-aika.
Aloita hieromaan hyvin hellästi ja hitaasti. Tunti ja kaksikin ei ole pitkä aika kun etenet kohti orgasmia. Hiero clitoristasi kiihottumisesi mukaan niin kauan, että tunnet kiiman nousevan pikku hiljaa. Älä lopeta vaan jatka ja jatka vaikka useita tunteja. Sieltä se viimein tulee. Sen jälekken saatkin jo aina orgasmin hyvin lyhyessä ajassa.
Orgasmi löytyy siis helpoiten ovulaation aikaan. Tämä toimi itselläni.
Kerro miten kävi itsellesi.
Nainen, näin saat varmasti orgasmin
6
1264
Vastaukset
- Se onnistui
USKOMATONTA. SE ONNISTUI!!
Olen kaksikymmnentäviisivuotias ja nyt sain elämäni ensimmäisen orgasmin. Omin käsin, mutta kuitenkin. Katselin ensin romanttisen elokuvan ja housuni olivat aivan märät, koska kuukautisteni alkamisesta oli kulunut tuo 14 päivää. Nyt miesystäväni saa panna joka ilta ja minä avitan vähän sormillani.
Ensimmäisen orgasmin saamiseen kului tunti, mutta nyt se tosiaan onnistuu helposti. - mitäs sitten
Entä jos syö e-pillereitä?
- Ovulaatio
Silloin se ei oikein onnistu. Kunnon kiima puuttuu silloin avulation aikaan
Mutta
.....aina kannattaa yrittää. - Säkki
Kyllä tämä menetelmä toimii. Oli aina aiemmin popettanut klitoriksen kiihottamisen liian aikaisin.
- oca
En tiedä toimiiko tuo menetelmä, mutta voin kertoa että ainakin itselläni on se kiima ovulaation aikana vaikka syönkin pillereitä.
- Taina21
Vibraattori kannattaa laittaa emättimeen ja kiihottaa klitorista niin sieltä se orgasmi vihdoin tulee,
Minä onnistuin tällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748