Pari kysymystä hiustensiirrosta

hiustensiirrostakiin

Olen viime aikoina erittäin vakavissani harkinnut meneväni hiustensiirtoon ja muutama kysymys asiaa koskien on tullut mieleeni:

1. Eli jos menen hiustensiirtoon, niin joudunko syömään finaa, jotta SIIRRETYT hiukset eivät lähtisi? Siis sen toki tiedän, että ne "alkuperäiset" hiukset jatkavat harvenemistaan, mutta siirrettyjen hiusten pitäisi kai pysyä ilman finaakin?

2. Joka paikassa sanotaan, ettei hiustensiirtoon saisi mennä liian nuorena, niin mikä on liian nuori ja miksei saisi mennä? Itse olen vasta 23, lieneekö järkevää sijoittaa hiustensiirtoon kaikki varani vielä tässä vaiheessa?

Kiitos.

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Olet kyllä tosi nuori hiustensiirtoon. Toisaalta
      5 vuoden kuluttua on vaivaan luultavasti löydetty
      konsti.
      Finaa on vedettävä, täällä palstalla kirjoitelaan
      kaikenlaista marginaalisista sivuvaikutuksista.
      Itse olen vetänyt 20 v. sperman tuotanto vähentynyt,
      ja sekään ei luultavast johdu gefinasta.Ei muuta
      oireita.
      Tosiasia on, että kyllä ne vaan lähtee, ilman
      finaa ( gefina ) Gefina vastaa finaa hinta murto-osa.
      vaikka otat gefinaakin, helposti käy niin, että
      tukka ohenee istutettujen takana, ja joudut
      istutuskierteeseen

• Kyllä siirretyt

hiukset pysyvät ilman finaakin. Jo finan vaikutusmekanismin perusteella olisi järjetöntä väittää että siirretyt hiukset tarvitsisivat finaa pysyäkseen päässä.

Tosin jos et finaa käytä niin muutamassa vuodessa siirrettyjen taakset tulee kaljuvyöhyke kun kaljuus etenee. Silloin joudut taas siirrättämään lisää.

Ei ole olemassa mitään absoluuttista "liian nuorta" ikää, mutta vasta lähempänä 20v on ongelma se ettei viel oikein tiedä kuinka nopeasta kaljuuntumisesta on kyse. Jos lähes kaikki hiukset ovat lähdössä ennen 30v niin ei kannata siirtoihin lähteä koska siirteet eivät riitä.

• hiustensiirrostakiin

Kiitos molemmille vastauksista.

Periaatteessa voisin kyllä mennä nyt hiustensiirtoon ja sitten mennä vielä myöhemminkin, mikäli tarvetta ilmenee. Ensimmäiseen siirtoon riittäisivät omat pienehköt varani ja mahdolliseen toiseen siirtoon varmaan saisin vanhemmiltani rahaa. Sinänsä niskan alueen siirteiden riittämättömyys ei edes olisi paha juttu, koska saahan niitä karvoja otettua esim. rinnasta, käsistä tai jaloista. Finaa en mielelläni söisi, vaikka haittavaikutuksia ei tulekaan kaikille.

Tällä hetkellä taistelen itseni kanssa siitä, että kannattaako minun mennä hiustensiirtoon vai ei. Sinänsä kannattaa, koska haluaisin että päässäni kasvaisi hiukset kuten useimmilla ikäisilläni. Toisaalta taas näytän kaljunakin hyvältä, mutta en haluaisi olla kalju... Varmaankin kaikki tätä viestiä lukevat ovat käyneet saman taistelun.

• 123abc

Kyllä ne siirrettyt hiukset pysyvät päässä lopun elämän, ilman mitään mönjää ja finaa.

Et ole liian nuori hiusten siirtoon. Jos itse nyt päättäisin olisin mennyt hiustensiirtoon sitä mukaa kun hiuksia olisi lähtenyt.

Tiedän kun olen kaksi kertaa käynyt hiustensiirrossa.

• Hm....

Jotain empiiristä tutkimusta ja arviointia voi tehdä
      katselemalla vanhempien sukulaismiehien päitä
      ja ylipäätään kaljuuntuneita miehiä, kuinka alas
      hiusraja on valunut ja kuinka tuuhea jäljellä
      oleva hiuksisto on.
      Sitten kannattaa arvoida mistä istuttuksessa
      otettavat hiukset tullaan - tultaisiin ottamaan.
      Vertailu antaa aika masentavan lopputuloksen
      jos ollaan realistisia.
      Täytyy toivoa että seuraavan 10 vuoden kuluessa
      jotain keksitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      91
      1100
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      887
    Aihe