Näköjään veloittavat tilinhoito/laskutuspalkkion käytti luottoa tai ei... (Eli ei auta vaikka maksaisi koko laskun kerralla pois, silti lisätään tuo palkkio.)
Ärrggghh...
K-Plussa MasterCard
4
354
Vastaukset
- Kekkonen2
Mistä tieto on? Minulta ei ole ainakaan vielä lähtenyt tuota maksua ja voin kertoa että ei ole mennyt ohitse.
- MC Plussa yhdistelmä
Voiko sillä ottaa pelkät "plussat" ja maksaa itse ostokset toisella kortilla tai käteisellä?
- eff d
"Voiko sillä ottaa pelkät "plussat" "
voi ottaa plussat, totttakai.
mutta tosoi kätevä,(jos on aito siis vain K-Plussa MasterCard) kun ei tarvi valita pankki/luotto puolta ja aina tulee tarjoukset automaattisesti.
- kuluja 0 e, 12 vuott
K-Plussa MasterCard
ei meillä ainakaan ole koskaa maksanut mitään,
vaimolla on ihan oma ja minulla ihan oma, ollut tosi kauan, veikkaan 12-15 vuotta.
(molemmilla on K-Plussa MasterCard ja usea muulin aian täysin omia jotta voidaan ongelmien sattuessa varsinkin matkoilla sulkea kortti hyvin herkästi, rinnakkaiskorteillahan sulkeuis aina molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279