auttakaa ❤️

helppii

Täällä kirjottelee 14vuotias tyttö joka täyttää ensvuoden puolella 15v :) Mä olen raskaana, sain selville viime viikolla ja tänään kerroin äidille ja isälleni. Itse ehkä olisin lääkkellisen abortin kannalla enemmänkin, koska mulla koulut vielä kesken yms, lapsen isäkin olisi enemmän abortin kannalla, mutta äitini haluaisi minun pitävän lapsen. Häneltä iteltä on yksi kuollut ja toivoisi minun ajattelevan tarkkaa mitä teen. Äitini lupasi auttaa kaikessa mahdollisessa ja hoitaa sillä aikaa kun olen koulussa. Kertokaa mielipiteitä asiaa, mulla on viikonloppu aikaa päättää!

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muu muu...

Toivottavasti ymmärsit tehdä abortin. Lapsi olisi sinun, ei äitisi.

Jatkossa EHKÄISE!!!

• Toivon parasta

Mitä päätit tehdä?

Ps. Äitisi EI SAA vaikuttaa sinun päätöksentekoosi tässä asiassa. Olette jo poikaystävänne kanssa päätyneet aborttiin. Vanhempiesi tehtävä on tukea teitä päätöksessänne....ja suomalaisen miehen tapaan isälläsi ei taida olla mitään mielipidettä tähän asiaan vai vaikeneeko hän, jottei joudu konfliktiin äitisi kanssa?

• Ajattele, jos osaat

Äitisi on pahasti sairas ihminen. Hän ei ymmärrä, että olet vielä fyysisesti lapsi.

Itse sain lapseni 27-vuotiaana. Olen 171 cm pitkä ja painan 58 kg ja niin vain aikuisena, terveenä ja normaalikokoisenakaan synnytys ei silti ollut ihan läpihuutojuttu ja VAIKKA kätilön mielestä olin fyysiseltä rakenteeltani optimisynnyttäjä! Tuli pahoja repeämiä, pukamia ym ikäviä juttuja.

Haluaako äitisi, että pilaat terveytesi jo 15-vuotiaana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe