Tämä viesti ei saanut elää yhtä päivää
0 Vastausta 0 Lukukertaa
Oikeassa olin
14.11.2014 12:28 0
Ikävää että Ilomantsiin on pesiytynyt Putinin tauti
Muurinrakentajatko
13.11.2014 21:01 0
Että Ilomantsin kokoisen paikan Suomi24 sivuilla pitää olla kaksi luotsia. Jossain mättää ja syvältä. Putinkin on suunnitellut operaationsa julkisen mielipiteen eliminoimiseen ja oman asiansa hymistelyyn. Tämä täytyy tuoda julki myös Suomi24 omistajille ja mahdollisesti mainostajille. Ja muille käyttäjille.
Ei kai haluta elää diktatuurissa?
ILOMANTSIN SUOMISIVUT DIKTAATTORIEN KÄSISSÄ
2
118
Vastaukset
- Terrrrminaattttorrrr
Luotsit Pelastusarmeijaan ryhmyreiksi. On se heterogeenista jengiä kun lukee eri palstoja. Sinne on miinottautunut eri klikkejä ja vartioivat palstoja kuin koira kaalikuormaa; itse eivät syö mutta eivät anna muidenkaan syödä. Määräaikaisuudet voisi helpottaa paineita ja luotsien nimet julkisiksi - edustavathan he yritystä ja puuttuvat kansalaisen perustuslain turvaamaan sananvapauteen.
- kymmenen3
Aloittajalle.
Käänny (mielen-)terveysviranomaisten puoleen. Pienellä kokeilulla lääkityksesi saadaan varmaan kohdilleen ja parin kolmen vuoden päästä putinin tauti on vain paha uni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299