Moi!
Oon kovasti suunnittelemassa lähtöö Au pairiksi johonkin päin maailmaa, esim. USA:an tai Englantiin. Tiedän, että päiväni kuluisi lapsia hoitaessa ja muun työn parissa, mutta Au pairilla on myös tunnetusti jonkun verran vapaa-aikaakin niin se olisi ihan kiva viettää muutenkin kuin olemalla aina yksin kotona tai kaupungilla. Joten kysymys kuuluu, että jos lähtisin vaikka USA:an niin miten voisin löytää sieltä kavereita, joiden kanssa viettää aikaa. Pelkään yksinäisyyttä ja siksi olisi mukava tutustua johonkin/joihinkin muihin oman ikäisiin tyyppeihin tai muihin Au paireihin. Olisi ihanaa jos joku, jolla on kokemusta tällaisesta asiasta tulisi vastaamaan tähän. Kiitos! :)
Au pairille kavereita
3
160
Vastaukset
- 4537762
Kannattaa kattella facebookista erilaisia ryhmiä:) itte oon pariisissa aupairina ja face ryhmis on paljon kaikkia keskusteluja, miittejä ja oon tavannu kaikki kaverit sieltä ensin:) sit on myös meetup.com jossa on ainakin joitain paikkoi ja tapaamisii kaiken ikäsille ja erilaisii juttui kokkaamisilloista pingiksen pelaamiseen:D jos meet järjestön kautta niin vrm sielläkin on ja tapaa nuorii ja sit tietenkin paikallisii jos lasten kauttakin tapaa muita:)
- Uusavuttomat ry
"Joten kysymys kuuluu, että jos lähtisin vaikka USA:an niin miten voisin löytää sieltä kavereita, joiden kanssa viettää aikaa."
No siellähän varsinainen ihmispula on. 600 miljoonaa ihmistä. Luulis yhden kaverin löytyvän ilman suomalaisten apua.- Gaavar
Tyyppi kysy ihan asiallisesti apua ihan järkevään ongelmaan ja sitä piti heti tulla jotenki morkkaan. Oon ennenkin näitä kysymyksiä kuullu, koska oon näitä asioita ite joutunu käsitteleen. Sinäpä itse varmaan menisit ulkomaille ja vasta siellä sitten miettisit, että "ohhoh, onkin ihan yksin täällä että mistäs mä nyt ittelleni kaverin löydän näin yhtäkkiä" . (:
Näitä asioita on oikeesti hyvä miettiä etukäteen eikä sitten myöhemmin ihmetellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091