Osaisiko joku selittää? Olen jo kolmelta eri ihmiseltä kuullut, että neuvolassa on tyrkytetty aborttia. Kahdella kyseessä oli ns.yllätysraskaus, mutta molemmat olivat terveitä, hyvin toimeentulevia, toinen oli avioliitossa ja oli yksi lapsi ennestään. Molemmille tyrkytettiin heti aborttia. Kun toinen kieltäytyi, täti vastasi, että, no sinulla on vielä näin monta viikkoa aikaa miettiä, jos tulet toisiin ajatuksiin ja haluatkin abortin. Molemmat oli järkyttyneitä! Samoin kolmas nainen, somali, jolle sanottiin:" kannattaa tehdä abortti kun sinulla on opinnot kesken."Hän oli järkyttynyt. Ihan sairasta! Ihan kuin lapsen tappaminen olisi kaikista paras vaihtoehto automaattisesti. Tutustukaa omantunnonvapaus.fi sivustolla esiteltyyn kansalaisaloitteeseen ja allekirjoittakaa se pian nettitunnuksilla! On törkeää että äideille tyrkytetään aborttia ja kätilöitä ym. pakotetaan tekemään niitä. Tähän aloite vaikuttaisi. Miettikää sitäkin lapsetonta kätilöä, joka irtisanomisen uhalla joutuu tekemään abortteja. On henkisesti aivan hirveää. Minun luokkakaveri oli teiniäidin vahinkoraskaus, muta abortin sijaan hänelle suositeltiin synnyttämistä ja adoptioon antamista. Luokkatoverini oli niin kiitollinen elämästä. Ja hän sanoi että ennemmin tulisi markkinoida adoptiota!!!
Aborttia tyrkytetään, miksi?
Lakuliini
1
127
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kyllä niitä musukuukereita on jo ihan tareeksi loisimssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319