Olen 20v ja oon jo useamman vuoden pitänyt yllä terveellisiä elämäntapoja ja liikkunut säännöllisesti ja olen myös kiinteytynyt ja paino muutaman kilon pudonnut. Mulla ei kuitenkaan ole ikinä ollut ylipainoa.
Selluliittia mulla on pakaroissa ja takareisissä (ei mitenkään mahdottomasti mutta kuitenkin silmin nähtävissä) enkä tunne pääseväni siitä ikinä eroon vaikka olen kuivaharjannut, syönyt terveellisesti, liikkunut paljon ja myös lihaskuntoharjoituksiakin olen tehnyt.
Kiinteyttäviä selluliittivoiteita en ole vielä kokeillut koska olen uskonut että ne eivät mitenkään voisi poistaa selluliittia, mutta nyt ajattelin että täytyy ottaa käyttöön kun pelkät elämäntavat eivät tunnu vaikuttavan selluliittiin ollenkaan??
Kokemuksia selluliittivoiteista?
selluliitti ei häviä
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751