Miten koirienne korvat

ruttukorva

Nyt yllättäen, ilman korvatulehdusta, tuli kumpaankin korvaan verikorva. Käytiin lääkärillä, joka sanoi, että ei voi tehdä muuta kuin antaa antibioottikuurin. Korvissa ei ole isoa geelimäistä juttua, mutta korvan päästä tihkuttaa vielä verta. Toinen korva on jo rumasti päästään rutussa, varmaan menee toinenkin. Onneksi ei ole näyttelykoira. Korvat eivät koiraa sinänsä vaivaa, tosin harmittavaa on, kun vaikuttaa noin paljon ulkoisesti. Korva alkoi vaivata viikonloppuna ja heti ma:na sainkin ajan, mutta sitä ei siis ei leikattu, teipattu jne. Eläinlääkäri alansa huippua, joten toimi varmaan oikein. Mutta kysymykseni on: menevätkö vielä pienemmiksi, uusiutuuko, jne. Googletin, mutta koska tauti on omalle kohdalle outo, miten omat sakunne ovat vaivasta selvinneet

2

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenmaster

koiraa se ei haittaa, muuta kuin akuuttivaiheessa kipeät ovat ne korvalehdet, mutta muuten tuo vaan luonnetta koiran ulkonäköön. Aika egoistista ajattelua kun ulkoisesti sinua niin häiritsevät. Omalla koiralla tuli verikorva trauman seurauksena, mutta ei minua, eikä koiraa haittaa yhtään, että toinen korvanlehti vähän lerpattaa. Leikkauksella korvat saadaan kyllä pystyyn jos egosi sitä kovasti haluaa.

Vaihtoehto hoidoista verikorvaan voisin suositella akupunkitota. Toimii! :)

• korvaton

eipä haitanneet egoa, tiedoksi viisastelijoille. Korvista tipahtivat 1/3 osaa kokonaan pois. Nyt ovat eripituiset, ilman kärkiosia, tiedä sitten miten arpeutuvat elämän saatossa. Oli kuulumma voimakas verenkiertohäiriö, syy jäi mysteeriksi. Eikä kukaan tiennyt vastaavista tapauksista. Elämä on..joskus syvältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe