Peräti 3.kiloo lähteny painoo viikon aikana
on tästä flunssasta jotain hyötyä
7
50
Vastaukset
- diplomiliikkuja
Melko säälittävää kun jo iloitaan kun ollaan sairaana. Tämä kyllä kertoo millä asentella täällä laihdutetaan ja mikä on ajatusmaailma. Seuraavana täällä varmaan kannustetaan hankkiutua sairaaksi että saadaan pari kiloa tiputettua, Kyllä minä ainakin toivon pysyväni terveenä.
- pidä mölyt mahassas
Tuskin kukaan hankkiutuu tahallaan sairaaks en itsekään pysty kipeenä syömään juuri mitään kun ei maistu niin väkisinkin siinä paino tippuu kyllä tuon diplomiliikkujan kommentti tyhmimmästä päästä
- diplomiliikkuja
pidä mölyt mahassas kirjoitti:
Tuskin kukaan hankkiutuu tahallaan sairaaks en itsekään pysty kipeenä syömään juuri mitään kun ei maistu niin väkisinkin siinä paino tippuu kyllä tuon diplomiliikkujan kommentti tyhmimmästä päästä
Aina voi kommentoida jos siltä tuntuu. Nämähän on vain kirjoituksia erillaisista asioista, jos ei sitä kestä, voi jatkossa kirjoittaa tuonne lasten lemmikkipalstoille. Kommentoidaan minunkin kirjoituksia aina negatiivisesti muttei se tunnu missään.
- Ihdg
Kyllä se paino takaisin tukee, kun ruokahalu palaa ennalleen ja keho toimii taas täysin normaalisti.
Minä laihduin tuossa 12 vuotta sitten vatsataudin seurauksena 7 kiloa muutamassa päivässä.
Sain siitä kipinän laihduttamiseen ja liikunnan lisäyksen avulla laihdutin vielä toiset 7 kiloa pois.- hyvin menee
Sama täällä kunnon räkätaudin seurauksena laihduin ja olen siitä jatkanu antaa motivaatioo kun paino tippuu tästä on hyvä jatkaa ja turha tulla jonkun diplm.liikkujan pätemään tähän
- diplomiliikkuja
hyvin menee kirjoitti:
Sama täällä kunnon räkätaudin seurauksena laihduin ja olen siitä jatkanu antaa motivaatioo kun paino tippuu tästä on hyvä jatkaa ja turha tulla jonkun diplm.liikkujan pätemään tähän
Hyvin menee
Ei minun tarvitse päteä. Asiani on faktaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244