Olen aivan ihastunut Yankee candle tuikkujen tuoksuun. Tykkään myös Partyliten tuoksukynttilöistä. Kummat tuikkivat enemmän?Yankee tuikuissa tietyt tuoksut ei joka kerta pala ihan loppuun. Partyliten tuikuissa en oo törmännyt vastaavaan ongelmaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?Partylitet on kalliimpia koskapa tilaan Yankee candlet englannista.Postarit on kolme puntaa alle 24 punnan tilauksesta ja tuikut usein alle 6 euroa 12 kpl.Kannattako kuitenkin maksaa enemmän ja ostaa Partyliteä??
Yankee candle vs Partylite
yankee candle lover
1
127
Vastaukset
- tuoksutuikkujen aateli
samanlailla ne tuikkii... ongelmia loppuunpalamisessa tulee molempien kanssa jos sammuttaa kynttilän välissä. Molemmat palavat ihan loppuun jos ovat tasaisella alustalla etkö koske niihin keskenkaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481