Kolme vuotta huudellut vanhaa tekniikkaa englannista kun satun sellaista keräilemään.
Poikkeuksetta sisukset ruosteessa. Säilyttävät tavaraa ilmeisesti pihalla työkaluvajassa, tai jossain missä suhteellinen kosteus lähentelee sataa.
Sitten valehdellaan myynti-ilmoituksessa, että kun kaveri on matkoilla ja pyysi laittamaan myyntiin tms.
Jos huudat useamman yksittäispakatun tavaran, niin voi olla melko varma, että eivät lähetä kaikkea, merkkaavat saapumispäivän piruuttaan kuukauden tai parin päähän, että et voi vaatia rahojasi takaisin ajoissa.
Näin sattunut loppuvuodesta useampaan kertaan. Onneksi se ebayn takuu toimii ja rahat saa takaisin, mutta pirunmoisella viiveellä.
Ebay - Tarkkana brittien kanssa
Keräilijä
4
121
Vastaukset
- olisiko noin?
Miten kameran sisukset voikin olla ruosteessa?
- reppuliitöäjä
"Miten kameran sisukset voikin olla ruosteessa?"
rapareikä on usein ruosteessa ku tilaa skeidaa briteistä
- kun aina sataa
Britanniassa tunnetusti aina sataa. Siksi ruostuu.
- EikandeetilataGB
Muslimeilla on omat metkunsa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294