Eli.. Oon parikymppinen nainen. Syön pikaruokaa ehkä 4 kertaa viikossa, muita herkkuja lähes päivittäin. Esim karkkia syön 1-7 krt/viikko. Mutta vastapainoksi tälle juoksen päivittäin 5-10km lenkkejä, treenaan joka toinen päivä kotona, venyttelen ja joogaan. Lisäksi en omista mitään auto-tai mopokorttia, vaan kuljen lyhyemmät matkat kävellen tai pyörällä. Painoani en ole erityisemmin seurannut, mutta nyt olen alkanut miettimään että vaikka omasta mielestäni liikun tarpeeksi, niin johtaako tää mun herkuttelu ylipainoon ja lopulta rumaan ulkonäköön? Rakastan ylikaiken herkuttelua mutta samalla myös mun hoikkaa kroppaa. Onko juoksu, kuntoilu ja erilaiset pikku treenit nyt tuota lihomista vastaan tarpeeksi? Apua kaipaan siis ja kipeästi!
apua kaivataan, liittyy herkutteluun ja ulkonäköön!
a_p_u_a
3
218
Vastaukset
- eawrtwtr
Limsat ja karkit pois!
- sama harrastus
Ite oon kolmisen vuotta treenannut tunnin päivässä että voin syödä roskaa ja herkkuja mielinmäärin. Paino noussut vain 17kg. Nyt vähän masennusta alkamassa ja jätän varmaan urheilun kokonaan pois koska Se tuntuu väsyttävän ja lisäävän nälkää. Ja herkuttelen vain kerran päivässä.
- 335yy
kannataa vähentää sokerin käyttöä niin paljon kuin mahdollista koska ei ole kivaa huomata viisikymppisenä diabeteksen uhkaaavan, kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793