Heippa kaikki jotka asutte paimio-salo-kaarina alueilla! Olen jouluna joulupukkina elikkä ei ole vielä myöhäistä joulupukki tulee paikkan ku paikkaan jos kellonajoista sovitaan. Olen nuori mut kokenut joulupukki olen ollu 2 joulua joulupukkina tampereen alueella ja nytten ajattelin olla täälä varsinais-suomessa elikkäs olen itse paimiosta ja tykkään tehdä tätä hommaa ja tuoda iloa perheisiin jotka odottavat joulupukkia! :) hinasta voidaa sopia vielä puhelimitse, mutta nyt hinta on 50e 15min. Ottakaapi ihmeessä yhteyttä jos haluatte joulupukin jouluksi kotiin. puh 0449514809 ja sähköposti. jomppa_alokas@hotmail.com. Tämä voi olla huono paikka laittaa ilmoitusta mutta ajttelin kokeilla ja kannattaa ottaa yhteyttä ette tule pettymään! ark klo 12-21 ja vkl 12-24. Ei siis ole vaatteita myynnissä! Vaan joulupukki jouluaatoksi 15min max.
Hinta: 50e
O: Joulupukki jouluaattona ottakaa yhteyttä! :)
paimionjoulupukki
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897