Ajattelin postata tämän tänne kun kaikille köyhille tämä tulee kuitenkin taas aivan käsittämättömän suurena yllätyksenä ja koko foorumi täyttyy päivittelyistä.
Uuden vuoden aatto on sitten 31.12!
Ei tarvi kiitellä, nyt ei tule yllätyksenä joulu! Olkaapa hyvä köyhät!
PS: Kaikki viikonloput jouluun saakka alkavat sitten perjantaista, laittakaa kalenteriin!
PPS: Itsenäisyyspäivä on tänä vuonna 6.12!
Jouluaatto on tänä vuonna 24.12!
10
92
Vastaukset
- roletaari
Hoidettu on! Jouluviikko urheiluopistolla täysihoidossa on maksettu.
Päivittäin kaksi treeniä ja alkuillat saunomista ja porealtaissa löhöilyä.
Ajoissa nukkumaan.
04.12. kotiudumme Prahan joulumarkkinoilta joten ehdimme juhlistamaan ko.päivää kotioloissa.- Ole hyvä ja
Mene töihin
- roletaari
Ole hyvä ja kirjoitti:
Mene töihin
En mene! 27-vuotta riittää. Tunnen kavereita jotka eivät ole saaneet työuraansa edes kunnolla alkuun.
- Ei riitä
roletaari kirjoitti:
En mene! 27-vuotta riittää. Tunnen kavereita jotka eivät ole saaneet työuraansa edes kunnolla alkuun.
Mene töihin! Kuulikko?
- meidän perheen joulu
Menemme koko perhe Phuteiin kolmeksi viikoksi ja joulu on meillä siellä joka päivä. Kaikki on niin halpaa, että on kuin kaiken saisi joululahjaksi.
Säästöä kertyy Suomessa elämiseen verrattuna niin paljon, että matka tulee melkein ilmaiseksi. Vaihda foorumia missä luet tai kirjoitat.
Oispa ihanaa joskus olla joulu maatilamatkailuyrityksessä ja jos siellä vielä olisi koiravaljakkoajelua. Säästämistähän tuo unelma vaatii.
- Alas selittää!111111
Mitä hemmettiä sekoilet? Selitä heti?????
- vappusauna lämpiää
oujeeeeeeeeee.. eiks tänää ookkaa joulu? Elämä on ylläreitä täynnä
Huomeen on varmaan vappu? Pitänee tehdä vihta. - Upitelkaa tätä
Toivottavasti ne YH-ÄIDIT hoksaa tämän täältä, yleensä nuo joulut ja juhannukset tulee niille ihan puskista ja sitten ollaanki aatonaattona pulassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358