Heippa, joku turkulainen (tai muu tietty) joka olis tietoinen hyvästä hierojasta Turussa? Ei mitään urheiluhierojaa tai mitään happy endingiä vaan ihan tavis hierojaa kaipaisin. Niska- ja hartialihakset huutaa hoosiannaa ja tämä ei ystävieni epätoivoisista hierontayrityksistä huolimatta helpota koskaan. :D Niskalihakset ja hartiat ovat ihan kivikovat ja nyt siis haluaisin hierojalle. Olen lähihoitaja-opiskelija mutta teen keikkaa joskus vanhainkotiin missä selkä menee vielä pahemmin jumiin, (erkonomisesta työskentelystä huolimatta).
Eli siis jos kokemuksesta hyviä paikkoja tiedät niin vihjaappa niistä mulle :-)
Hyvä hieroja Turussa ?
Jumissa
1
495
Vastaukset
- sportmassage
Mikä niissä urheiluhierojissa on muka vikana ? Kaikki urheiluhierontaa tekevät myös aivan normaalia hierontaa ja hoitavat niin työ- kuin liikuntaperäisiä lihasvaivoja. Jos sinun terveydenhuoltoalan opiskelijan pelkotila on liian kovakourainen käsittely, niin suosittelen hieman avarampaa katselua asioihin. Monilla urheiluhierojilla on enemmän koulutustaustaa ja kokemusta hyvinkin erilaisista ongelmista, joten rohkeasti voit mennä yhtälailla urheiluhierojalle ja vaivasi hoituvat aivan varmasti sielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096